Santo
Active Member
Jo men nå har du misforstått.....
Jeg sier jo at om jeg har behov for noe som ikke er innebygget i zenphoto. Så har jeg ingen problemer med og betale for det. Det jeg sier er at hvorfor skal jeg så i ettertid dele dette gratis med noen.
De som lager zenphoto wordpress phpbb eller andre gratis programmer. Gjør dette av egen fri vilje. De har en kunnskap og velger og bruke den på og lage noe. Og som sagt hadde jeg hatt kunnskap om php for eks og bestemt meg for at nå skal jeg prøve og lage en plugin for zenphoto bare for morro skyld. Hadde jeg ikke hatt noe problem med og gi den vekk gratis.
Om du velger og hjelpe det lokale idrettslaget med og lage en webside gratis som en form for dugnad. Så tenker du ikke at dette er 10000 i tap fordi det er det du tar for en webside til vanlig.
Så det du mao. egentlig forsøker å si er at du er en "gnien sleiping" som gjerne vil tjene penger på andres gratisarbeid, men fordi du ikke selv er en koder så kunne du heller ikke under noen annen omstendighet tenke deg å bidra med noe tilbake til dette communityet?
Sist redigert: