Sidene mine timer out og også cpanel, som pleier å laste tregt er blitt meget tregt.
Noen andre som opplever det samme? Har en baby gator account - såvidt jeg husker (vanskelig å sjekke da cpanel er blitt meget tregt - oh, det sa jeg visst allerede) .
Kanskje en fare for at hosting til $5/mnd (eller $8/mnd i ditt tilfelle) med ubegrenset båndbredde trekker til seg kunder du egentlig ikke vil dele server med?
Sjekk ut https://www.uptrends.com/, du kan sjekke fra forskjellige steder i verden. Stockholm, Berlin og Amsterdam er vel de nærmeste sjekkpunktene. Den sjekker tiden hvert 5 min.
Hostgator leier vel servere i Texas så Dallas kan jo være greit som sjekkpunkt også. Du kan ha opptil 3 "probes", så du kan kan sekke siten din fra 3 forskjellig steder i verden.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.