Hostgator-problemer?

En tråd i 'Webanalyse og -optimalisering' startet av Pong, 3 Sep 2010.

1. Pong

Pong Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

Sidene mine timer out og også cpanel, som pleier å laste tregt er blitt meget tregt.
    Noen andre som opplever det samme? Har en baby gator account - såvidt jeg husker (vanskelig å sjekke da cpanel er blitt meget tregt - oh, det sa jeg visst allerede) :p.

2. Knut

Knut Medlem

Samme problem for meg. Vært sånn i ett par timer.

Kanskje ett problem ikke har. Testa nå med en telenorlinje og der virker alt ok. Jeg har Bkkfiber sånn til vanlig og den er treg hos Hostgator idag

Sist redigert: 3 Sep 2010
  3. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Mine to baby gator går så det suser. Men de har jo tusenvis av servere så dere er nok på en annen.

4. Knut

Knut Medlem

Ja det fungerer helt fint igjen nå

5. Pong

Problemet ble løst i 6-tiden, så da var det full gass igjen. WP er morro.
    Mistenker at det var linjen (gikk litt bedre da jeg jobbet via gprs).

6. i-net

i-net Medlem

jupp.... var stressa før i dag. heldigvis pleier de å være raske å fikse problemer, og det gikk da denne gangen også.... =)

7. Erlend Medlem

Nå gikk Hostgator siden min veldig tregt. Har Baby plan om det har noe å si.

8. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Hva hjelper rask support, når det er trege servere? HAHAHHAHA.

*blir slått i fleisen fordi jeg kommer på at det egentlig er omvendt også*

9. Pong

Sjekk om det er linjen ditt eller serveren - hos meg hjalp det da jeg gikk over fra dsl til gprs.

10. HPF

HPF Medlem

Kanskje en fare for at hosting til $5/mnd (eller $8/mnd i ditt tilfelle) med ubegrenset båndbredde trekker til seg kunder du egentlig ikke vil dele server med?

Sjekk ut https://www.uptrends.com/, du kan sjekke fra forskjellige steder i verden. Stockholm, Berlin og Amsterdam er vel de nærmeste sjekkpunktene. Den sjekker tiden hvert 5 min.

Hostgator leier vel servere i Texas så Dallas kan jo være greit som sjekkpunkt også. Du kan ha opptil 3 "probes", så du kan kan sekke siten din fra 3 forskjellig steder i verden.

Del denne siden