Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har du spørsmål om landingssider?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
"hva er vitsen?" Det har jeg lurt på mange ganger...
Men det vil kanskje ligge under hva er en landingsside?

Tjene mer penger, uten å øke trafikken.

Vil dette være spesialisert til å bare være for nettbutikker ? eller vil det bli en slags standar og så kan man lese litt ekstra hvis man har ditt og datt?

Landingssider brukes tradisjonelt ikke for nettbutikker, men mye av teorien kan brukes til hvordan man utformer produktinformasjonssiden. Forøvrig planlegger jeg å lage en egen del for nettbutikker! Kommer nok tilbake til det med egen tråd her på WF senere..

Er det mulig å få se på siden allerede?
eller må alle vente til relase?:)

Siden vil nok ikke komme før i begynnelsen av 2010. Kommer til å fylle den med løpende snacks fram til da, basert på ekte caser jeg selv jobber med og kommer til å jobbe med frem til da!

Kan vel være viktig å skrive om virkemidler som burde være med? som om man skal bare ha en lang side med filmer av "kunder" som er super fornøyd? eller lage det mere som en vanlig side?
Dette har jeg allerede med, selv om jeg ikke har noe konkret om film enda. Det ligger i planene at jeg skal teste det selv i løpet av de nærmeste månende, men om jeg ikke kommer opp mot egne resulater, så kommer jeg til å legge fram informasjon fra andre studier som tar for seg video på web og konvertering.

hvor mye informasjon skal ligge på landingssiden? noen språklige virkemidler som er et "must" å ha med?
Jeg har en egen del om hvordan man skal skrive og utforme teksten på en landingsside. Jeg har ikke så mye om språkelige virkemidler enda, da jeg selv ikke har gjort så mye tester på dette området på Norsk. Men jeg skal nok prøve å få det med fra andre kilder.

Forøvrig hyggelig å se at det er stor interesse for teamet rundt landingssider. Håper det reflekteres i inngående lenker når jeg lanserer da :)
 
Sist redigert:

wave

New Member
Hei Kenneth,

er dette en bok du skal lansere? Høres interessant ut.
Tar du for deg bruk av chat?

>wave
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei Wave,

Nei, er nok ikke noe bok, bare et litt mer utfyllende nettsted. Jeg fortsetter noe jeg aldri fullførte her på Webforumet.

Chat er ikke noe jeg tar for meg, da jeg aldri har testet det selv. Er ikke sikker jeg får mulighet til å teste det før jeg publiserer artiklene, men om jeg gjør det i ettertid vil det nok komme en bloggpost.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg jeg tror jeg selv hadde likt når jeg leser om landingsider må være eksempler sammen med informasjon om hvor bra landingsidene har fungert for formålet ditt. F.eks bilde av en landingside som selger kaffeautomater, gjerne sammen med % antall kaffeautomater som blir solgt gjennom denne landingsiden.
 

Daniel

q(O_o)p
Kjempebra initiativ Kenneth!

Jeg er veldig fan av å høre om de små endringene folk gjør, som gir store resultater.

- Fargen på "Bestill nå!" knappen har jo ofte vist seg å gjøre noen % forskjell
- Bruk av bilder og testimonials
- Video? Hva gjør det med konverteringen og hva slags produkter passer det til

Har du lest MarketingSherpa sin landing page handbook forresten? Verdt alle de 497$ den koster.
 

Geir E.

Medlem
Finnes det et WSIWYG program/ ferdige maler som er bra?

Blueprint CSS framework/ 960 gs er fine, men hadde vært kult om et program gjorde mesteparten av kodingen så man kan fokusere på teksten
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Bra tiltak, Kenneth!

Jeg driver og blar litt i "Landing Page Optimization" av Tim Ash for tiden. En flott bok.

Ellers er jo sporing noe jeg er opptatt av. Vil gjerne at du skriver litt om det. Spesielt hvis man kjører flere enn ett tilbud på samme landingsside (for eksempel hvis man har en landingsside om billig mobiltelefonabonnement, og reklamerer for både Tele2, Chess og Ludo der).
 
Topp