Kenneth Dreyer
Well-Known Member
"hva er vitsen?" Det har jeg lurt på mange ganger...
Men det vil kanskje ligge under hva er en landingsside?
Tjene mer penger, uten å øke trafikken.
Vil dette være spesialisert til å bare være for nettbutikker ? eller vil det bli en slags standar og så kan man lese litt ekstra hvis man har ditt og datt?
Landingssider brukes tradisjonelt ikke for nettbutikker, men mye av teorien kan brukes til hvordan man utformer produktinformasjonssiden. Forøvrig planlegger jeg å lage en egen del for nettbutikker! Kommer nok tilbake til det med egen tråd her på WF senere..
Er det mulig å få se på siden allerede?
eller må alle vente til relase?
Siden vil nok ikke komme før i begynnelsen av 2010. Kommer til å fylle den med løpende snacks fram til da, basert på ekte caser jeg selv jobber med og kommer til å jobbe med frem til da!
Dette har jeg allerede med, selv om jeg ikke har noe konkret om film enda. Det ligger i planene at jeg skal teste det selv i løpet av de nærmeste månende, men om jeg ikke kommer opp mot egne resulater, så kommer jeg til å legge fram informasjon fra andre studier som tar for seg video på web og konvertering.Kan vel være viktig å skrive om virkemidler som burde være med? som om man skal bare ha en lang side med filmer av "kunder" som er super fornøyd? eller lage det mere som en vanlig side?
Jeg har en egen del om hvordan man skal skrive og utforme teksten på en landingsside. Jeg har ikke så mye om språkelige virkemidler enda, da jeg selv ikke har gjort så mye tester på dette området på Norsk. Men jeg skal nok prøve å få det med fra andre kilder.hvor mye informasjon skal ligge på landingssiden? noen språklige virkemidler som er et "must" å ha med?
Forøvrig hyggelig å se at det er stor interesse for teamet rundt landingssider. Håper det reflekteres i inngående lenker når jeg lanserer da
Sist redigert: