Gruer meg til sommeren

Msites Ltd

Livsnyter
For da faller trafikken til mine nettsider :(

At trafikken faller generelt på en god del NORSKE sider om sommeren er ikke uvanlig, og hvis man er klar over dette så har man vel ikke noe å grue seg til.

Hvis du ser på dette som en ulempe er det vel bare å finne nisjer hvor du kan erstatte dette, eventuelt innen de samme slik at du får et høyere bunnivå.

En annen tanke er jo kanskje at du burde gire opp litt på markedsføring etc for å beholde samme trafikk om sommeren. Jeg antar da at du ikke sitter på 100% av markedsandel innen nisjen din.
Sannsynligvis har du bare noen prosenter, og du kan jo da benytte sommeren som er rimelig å annonsere på da det er få aktører på markedet og en perfekt tid for deg å kapre markedsandeler på.

Lykke til i jakten på større markedsandel!

Tonny Kluften

Administrator
At trafikken faller generelt på en god del NORSKE sider om sommeren er ikke uvanlig, og hvis man er klar over dette så har man vel ikke noe å grue seg til.

Jeg vet om ihvertfall èn ting som garantert kommer til å skje i livet mitt og jeg gruer meg som bare rakkern, ikke noe trøst at jeg vet om det, snarere tvert imot. :D

Appelsin, du har vel spart opp til trange tider???

zapotek

Medlem
Varmebølge over store deler av Norge nå. Merker litt sommertendenser på enkelte nettsider denne uka.

Erlend

Medlem
Det ser ut til at folk fortsatt trenger kredittkort, selv om det er finvær. Hva er det som må finansieres nå, is og brus?

Bjørnar

Gründer
vi gruer oss til sommeren, for da har folk fri og ferie. vi gruer oss til høstferien, for da er folk på ferie. jula er dødtid, alle løper rundt og stresser. vinterferien er alle på hytta. påska er ingen hjemme. mai er full av fridager.

vi har slike sykluser hele året gjennom, og det er bare en ting å gjøre; jobbe på, ikke fundere over hvor ille ting blir.

Topp