Gruer meg til sommeren

Frode

Medlem
vi gruer oss til sommeren, for da har folk fri og ferie. vi gruer oss til høstferien, for da er folk på ferie. jula er dødtid, alle løper rundt og stresser. vinterferien er alle på hytta. påska er ingen hjemme. mai er full av fridager.

vi har slike sykluser hele året gjennom, og det er bare en ting å gjøre; jobbe på, ikke fundere over hvor ille ting blir.

Jepp, det er fint vi er forskjellige. Noen ser muligheter der andre ser problemer ;)

jagarock

Information Research & Analytics
hehe.
som noen har påpekt allerede, det fine været som var her for litt siden, det ga ihvertfall ganske store utslag på salget i mine nettbutikker :) gikk dårlig de dagene gitt!
men så kom skyggen og kulda igjen, og vips oppigjen.

nyt soldagene som de er ment å nytes, med en pils i hver hånd, og så kan du senere nyte de kalde dagene i form av høyere inntekt fra nettet :)

appelsin

Medlem
hehe.
som noen har påpekt allerede, det fine været som var her for litt siden, det ga ihvertfall ganske store utslag på salget i mine nettbutikker :) gikk dårlig de dagene gitt!
men så kom skyggen og kulda igjen, og vips oppigjen.

nyt soldagene som de er ment å nytes, med en pils i hver hånd, og så kan du senere nyte de kalde dagene i form av høyere inntekt fra nettet :)

Jeg vil at alle dager skal være kalde, våte og grå :) Så kan jeg heller sitte på en strand i utlandet med en paraplydrink i hånden.

Topp