Gratulerer med dagen Baredritt.no!

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hei og hallo alle sammen.
I dag har Baredritt.no den store gleden av og fylle 6mnd, og i den forbindelse har jeg fått pusset litt opp en del i spillkroken på bloggen. Det hele er ikke 110% klart, men jeg føler at jeg har fått gjort det mest grunnleggende, og at det ikke er stort annet enn litt finpuss her og der som gjenstår.

Med dette har jeg lyst til og gi bort annonseplasser til medlemmer av Webforumet!
Jess... I spillkroken har jeg fått gjort alt til rette for hele 3 annonser med ett format på 768x150px, og nå ønsker jeg og la webforumets medlemmer få disponere disse annonseplassene frem til 15. November, 2008. Dette gjelder kun for medlemmer her inne, og alle her er velkommen til og ta kontakt for en gratis annonse i spillkroken på Baredritt.no!

Jeg vet ikke om pågangen blir noe stor (nei, jeg er ikke klarsynt,) så derfor har jeg valgt og sette opp tre "forslag."

Forslag 1:
Dersom pågangen ikke blir stor, og kun 3stk tar kontakt for en annonse, får dere denne plassen fra 15. Oktober - 15. November.

Forslag 2:
Dersom mellom 3 og 6 stk tar kontakt, vil du kun få din annonse plassert i spillkroken i 2 uker. Etter to uker forsvinner den, og nestemann kommer inn.

Forslag 3:
Hvis det tar helt av, og opptil 12stk tar kontakt, vil dere kun få beholde denne annonseplassen i 1 uke! Derfor gjelder det og være kjapp om du vil ha en annonse, da første uke begynner og rulle allerede 15. Oktober, altså i morgen.

Selve annonseplassene kan dere se på bildet her. Annonseplassene som her er merket med lysegrønt er annonseplassene du kan få annonsere på. Disse annonseplassene kommer frem på fremsiden av Spillkroken, inne i hvert eneste spill og snart vil dem også bli synlig på siden gjesten blir sendt til etter at hxn har valgt spillkategori.

- Her ser du fremsiden av Spillkroken!
- Her ser du hvordan det blir inne i ett spill!

Jeg ser helst at ikke du tar kontakt med meg, for at jeg skal slenge inn en banner fra Tradedoubler, Euroads, Mmmedier eller andre annonsenettverk. Dette er annonseplasser dersom du ønsker og promotere din egen blogg, ditt eget nettsted eller rett og slett noe du selv eier / selger. Om du har noen spørsmål er det bare til og skyte her i tråden!

- Send PM om du vil ha gratis annonseplass da vel :)

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Tja. For deg som vil lykkes på nett! kunne da alltids trenge litt trafikk til :)

Flott flott! De to øverste plassene er tatt, så nr 3 ligger og venter. Send gjerne en PM over om du har ett banner du kunne tenke deg på bunnen :)

sKrud skrev:
Kunne nok tenkt meg en reklame for Studrabatt.no - Studentrabatt og studenttilbud også
Det er bare til og sende avgårde PM med banner, så tar vi det derfra :)

Jeg kan igrunn nevne her, at disse tre annonseplassene her er flett ny, og jeg har rett og slett overhodet ikke peiling på om disse kommer til og dra trafikk i det hele tatt. Akkurat det er noe vi får finne ut av nå!

Sist redigert:

bjornfix

Bjørn Are Solstad, CEO, Devenia Ltd.
Jeg har ikke peiling på hva jeg skulle hatt på en sånn banner når jeg tenker etter. Om du har noe forslag så kan du jo smekke sammen noe. Sia er jo om alt og ingenting så det er ikke så lett å skulle lage et banner for den synes jeg.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jess, da har jeg tenkt litt og kommer frem til at jeg tar ikke imot mer enn maks 6 bannere i denne perioden på 30 dager. Kort sagt, blir bannerne deres ute i 2 uker.

Dere som får bannere opp 15. Oktober, vil ha disse til og med 30. Oktober. Dere som har meldt interesse etter disse 3 første, vil få plassen fra 31. Oktober til 15. November.

De to første ukene er allerede tatt, og de to øverste bannerne for de to siste ukene er også allerede tatt. Jeg sitter igjen med en ledig annonseplass, som da er den nederste. Her kan du få din banner i perioden 31. Oktober til 15. November. Førstemann som melder sin interesse nå, får denne siste plassen.!

Jeg skiver en liten PM til dere som har meldt interesse om hvor i "køen" dere er, så tar vi resten derfra :)

Topp