Goodleadz - svindel

Truls Lurås

New Member
Beklager att jeg ikke har kommet med utbetalingsraporter. 1 uka i august 398kr andre uka 510kr. jeg tar ut lite siden jeg vill øke hva jeg har inne. jeg har nå 9500 dollar i adpacks som det heter.
Jeg føler meg definnitivt ikke lurt med på dette men det krever litt og sette seg inn i hva dette her er. en liten detalj vi ligger på plass nr 92 i mest besøkte internettsider i norge forran bla. myspace.
Jeg ser på noe av det jeg har skrevet tidligere og jeg ble vel revet med av diskusjonenes hete. Om det er noe ved dette jeg ikke har tenkt på så får det så være Jeg syntes det ser lyst ut for goodleadz enda. jeg kommer tilbake neste uke med hva jeg har tjent på den uka som kommer. tipper rundt 600kr
venlig hilsen Truls Lurås
 

Mortenxx

Medlem
@Truls Lurås:
Inntektsrapportene er trolig langt viktigere for deg enn for oss. De aller flest her VET at pyramider og Ponzi klarer å utbetale penger sålenge det kommer inn nye penger fra deltakere, helst ved at NYE deltakere blir med. Inntektsrapporter beviser jo egentlig ingen ting, bortsett fra at noen deltakere klarer å få ut penger? Det er et fakta som allerede er kjent.

Du blir heller ikke LURT hvis du klarer å få tatt ut pengene før det stopper opp, men de som følger etter deg blir temmelig sikkert lurt. Hittil har vel også de fleste fått tatt ut mindre penger enn de har satt inn? Penger som du har innestående som AdCredits er egentlig tapte penger inntil du får tatt dem ut igjen som EKTE penger.

Plassering på en rankinngliste har heller ingen betydning. Det er jo en haug av "falske brukere" som er pålagt å besøke nettsiden hver dag, og klikke på et antall annonser. Dette betyr ikke at nettsiden har stor aktivitet av "normale brukere" som besøker siden frivillig (uten å bli pålagt det). Det kan klare å lure en rankingliste, men hva er egentlig hensikten med det? Nettsiden blir vel ikke mer "verdifull" med falsk aktivitet, hvor man må BETALE folk for å besøke nettsiden?

Hvis du skal legge frem noen dokumentasjon så be lederen av GoodleAdz om å fremskaffe noe dokumentasjon som viser at firmaet har noen "normale inntekter", altså noe som kan motbevise at det er et Ponzi-konsept. Helge Normanns forrige konsept ble lagt ned pga. rot i økonomien, og Rino Solberg måtte vel bare gi opp å få orden på det?
 

Truls Lurås

New Member
Dere får følge med så kanskje dere får rett. Da kan dere kose dere og tenke på alle de fortapte sjelene dere har reddet fra denne fryktelige svindelen. Ironi til side dere burde sjekke ut de andre goodle sidene så kan dere se att det er flere ben dette selskapet står på og som kommer til og utvikles etter hvert. det kan dere finnut selv uten noe assistanse fra norman selv. jeg har ikke sagt att adpacs er ekte penger. men det er hva rebaten blir regnet ut fra. Jeg ville egentlig bare se hva jeg hadde tatt ut i de første ukene slik jeg sa att jeg skulle. Det kan det hande jeg fortsetter å gjøre, men det virket som det var mest interssant for meg og da trenger jeg ikke og gjøre det.
Og en siste gang reklame er ett produkt uavhengig om dere som virker som eksperter på dette ikke mener den er god. det att du må se på reklamen sikrer att om du legger ut en side vil den bli lagt merke til om du sender noe i posten vil den ofte bli hevet i søpla uten å bli åpnet, om man må se 15 sek så vet du att siden vil bli sett.
til picks jeg kunne nå ha tatta ut hele innskuddet om jeg ville på de tre først ukene i august om jeg ønsket men jeg velger å ta det gradevis.
Jeg kommer tilbake senere og om det viser seg att dere fikk rett skal jeg poste det også.:)

Truls Lurås
 

picxx

WF 09
Dere får følge med så kanskje dere får rett.

Vi vet jo at det er et ponzikonsept, så det er nok få som følger med tåden av den grunn.
Ingenting du eller andre har skrevet har heller ikke forsøkt å motbevise at det er et ponzikonsept, så jeg tipper at de som deltar også er fullt ut klar over dette.
Men, en må jo prøve, kanskje det klaffer denne gangen? Det finnes folk som fremdeles lar seg lure av nigeriabrev også :D
 

Truls Lurås

New Member
Har dere sett på goodle world travel og goodle books disse bidrar også til utbetalingen. I tilleg kommer goodle citty og 1-2 nye hvert år. Disse skal igjen bidra til utbetalinger til medlemene av goodleadz.Dette er foretningsplanen. Jeg tror ikke ponzi selv hadde selskaper som bidro til å utbetale penger til investorene. så jeg tror ikke betegnelsen er dekkende. Men det er selfølgelig en risiko. Men jeg tror att dette skal gå bra og att det kommer flere inntekter etterhvert. Fikk foresten ett nigeriabrev via poskassen på min profil på stocklink gikk ikke på den men det var jo artig å få greie på att jeg har slektninger der nede.:D


Mvh Truls
 
Sist redigert:
Topp