Goodleadz - svindel

Truls Lurås

New Member
Det er ikke noen steder lovt 1,21 prosent men det er hva det har vert til nå jeg kom med i april så send meg link til den språkgreia side jeg ikke finner den artikkelen på goodlnews. Selkapet lover at 50% av omsetningen intet mer.

Truls Lurås

New Member
Det er noen produkter og det blir flere kommer med oppdatering til dere på dette supert med ett interesert publikum jeg bruker denne tråden her i presentasjonen av selskapet for intereserte så takk for den.
Mvh Truls Lurås

peterandrej

pensjonert moderator
Det er noen produkter og det blir flere kommer med oppdatering til dere på dette supert med ett interesert publikum jeg bruker denne tråden her i presentasjonen av selskapet for intereserte så takk for den.
Mvh Truls Lurås

Jeg skjønner ikke produktet. Hva er greia? Du får betalt for å se annonser? Er det greia? Kom gjerne med en presentasjon.

Truls Lurås

New Member
Jeg vil ha deres alternativ til å tjene tilsvarende på tilsvarende tid dere må jo ha noen bedre alternativer elers så forsyår jeg ikke hvorfor dere er negative når dere ikke finner noe bedre selv. Det er kun 5% av medlemene som er aktive innen rekrutering så når man kjønner opplegget blir det logisk men jeg er enig att det er litt for godt til å være sandt. Men mam må da ta noen sjangser her i livet eller blir det fort kjedelig jeg har selv 4 bein som man sier i mlm og rekrutere på disse nå istedet for å bygge kun på meg selv. Og ja man kan slutte av bein uten att noen taper penger.

Sist redigert av en moderator:

Truls Lurås

New Member
Du kan gå inn på youtube søk på goodleadz presentasjon den er i 2 deler den forklarer systemet på norsk. i motsentning til dere så står jeg med fuldt navn og telefonnr ta en titt på presentasjonen og se hva du syntes. Jeg startet med 13500 kr har nå 33000 i systemet. Siden slutten av april.

Mortenxx

Medlem
@Truls Lurås
Har du egentlig hatt noe nytte av rotatoren? Altså ikke "bra treff", men i form av salg?

Uttrykket "bra treff" sier meg nemlig ingenting. Folk som driver firma satser vanligvis ikke på "klikk", "bra treff", "visninger" eller andre slike ting. De satser vanligvis på salg som de kan tjene penger på.

"Klikk", "bra treff" og "visninger" er greit nok det også som del av statistikk, eller f.eks. hvis du skal teste en annonsemetode. Hvis de "bra treffene" ikke konverterer til salg har du svært lite nytte av dem. Mange "klikk" fører vanligvis til at kostnadene øker, så jeg rister litt på hodet hvis folk ønsker flere klikk istedenfor flere salg.

Definisjoner på suksess?
Jeg lurer også oppriktig på hvilken definisjon du har på suksess, altså hva du regner som "vellykket" eller "lite vellykket" i diverse situasjoner. Jeg regner f.eks. GoodleAdz som lite vellykket hvis størstedelen av medlemmene taper penger på deltakelsen. Det betyr at jeg ser på hele bildet, ikke bare på om eieren og noen få medlemmer klarer å tjene på dette. Jeg regner selvfølgelig også de ekte pengene når jeg snakker om tap/fortjeneste, altså ikke de virtuelle pengene som brukes internt i selskapet ("Ad-Credits" eller hva de heter).

Jeg regner også en person som verver venner/familie inn i et tapsprosjekt som lite vellykket, fullstendig uavhengig av om personen selv har tjent på dette. Svært ofte regner jeg også personer som har latt seg lure inn i slike konsepter som temmelig lite vellykkede, uavhengig av om de tjener på det eller ikke.

Den vanligste definisjonen på sukesess er at folk oppnår de målene de har satt seg. Noen definisjoner inkluderer litt om fremgangsmåte og langsiktige konsekvenser også - f.eks. at et bankran ikke er vellykket hvis man blir tatt for det. Da har planene vært for dårlige selv om selve kuppet ble vellykket gjennomført. NOKAS-ranet var altså egentlig ikke særlig vellykket, men mange folk mener at man kun skal vurdere selve kuppet - "de kom seg jo tross alt unna med pengene, det egentlige målet".

"Stempel i panna"
Ulempen med nettverk/pyramider er at det er fordømt vanskelig å bli kvitt det stemplet man får i panna straks man melder seg inn - altså der hvor de stempler ordet "DUM" eller lignende ord direkte i panna di. Dette stemplet er omtrent håpløst å få vasket av seg eller bli kvitt på andre måter, så prisen du betaler er altså å gå rundt resten av livet med et stempel i panna.

Målet ditt er altså ikke vellykket hvis det bare gir økonomisk fortjeneste. Det er mer vellykket hvis du hadde et sterkt og inderlig ønske om å få et slik stempel i panna - "jeg ønsker å tilbringe resten av livet med ordet "DUM" stemplet direkte i panna". Ordet "DUM" var bare et eksempel, det finnes haugevis av andre uttrykk tilpasset hvert enkelt konsept.

Jeg betrakter ikke folk som går rundt med stempel i panna som særlig vellykkede. Svært ofte er de ikke klar over dette stemplet selv engang. En av ulempene er at man etterhvert blir omgitt av en haug av andre som også har lignende stempler i panna.

Truls Lurås

New Member
De fleste som "taper" penger i mlm gjør det forde de slutter og ikke har den nødvendige utholdenheten. Suksess er det motsatte en som har satt seg mål i livet og jobbet iherdig til han har klart det. Jeg snakker ikke hull i hue på alle venner å kjente om dette da ville jeg nok bli bra kjedrlig å være sammen med. Jeg tror ikke at mine venner ser på meg med de øynenr du beskriver der. Men jeg er nok over gjennomsnittet intersert i nye ting. Og er for postivisme og nei til jantelov ta kontakt med meg så kan du få snakke men mine representanter så kan jo de svare på om de føler att de er lurt med på dette. Jeg har ikke tenkt å forsvare min person og vhorvidt jeg er idiot eller ikke. Men vi er vel alle idiot innimellom sørlig nor vi snakker om ting vii ikkehar greie på

pleb

Medlem
Det er ikke noen steder lovt 1,21 prosent.

Det er løgn, slutt å ljug. Jeg har selv en venn av en venn som er med, og hun kan bekrefte at det ligger lovnader om denne prosentsatsen. Om det nå gjøres helomvending, så er ikke det veldig overraskende, men kanskje noe spesielt..?

Send meg gjerne PM som beviser at denne teknologien eksisterer.

Mortenxx

Medlem
@Truls Lurås
Vi har allerede presentert et langt bedre alternativ, du har rett og slett bare oversett det i jakten på penger.

Det er et langt bedre alternativ å la være å delta hvis konseptet er tvilsomt, og dette gjelder uavhengig av om man tjener penger eller ikke.

Konseptet møter betydelig mer motstand enn noen av de foregående konseptene Helge Normann har satt igang, så teknisk sett har han gjort det stadig vanskeligere for seg selv å drive en vellykket forretning. Han blir altså stadig mindre "vellykket" hvis han opptrer åpent.

peterandrej

pensjonert moderator
Du kan gå inn på youtube søk på goodleadz presentasjon den er i 2 deler den forklarer systemet på norsk. i motsentning til dere så står jeg med fuldt navn og telefonnr ta en titt på presentasjonen og se hva du syntes. Jeg startet med 13500 kr har nå 33000 i systemet. Siden slutten av april.

Har du tatt noen kroner ut av systemet? Eller er dette penger du kun har stående i systemet?

Topp