Gisle Hannemyr
Blogger
Her er en ny episode i sagaen om Helge Normann og det enestående selskapet GoodleAdz: Oppfølger om GoodleAdz
Litt mer, her er en smakebit fra velkomstmailen, om du melder deg inn i elendigheten...
(...) With GoodleAdz, you are able to purchase Advertising Credits and earn back a substantial 130% return of the advertising you purchased! (...)
(...) Dette er nok en LØGN Gisle Hannevold! Du finner ingen slike løfter eller uttalelser eller noe som engang er i nærheten av dette på våre websider, i vårt offisielle materiell eller i noen uttalelser gitt av meg eller våre faste medarbeidere. Vi har imidlertid grepet enkelte medlemmer i å omtale og markedsføre dette på en gal og totalt uriktig måte, og da alltid stoppet dette. (...)
Man finner bl.a. frem til en artikkel i dn.no hvis man søker på de ordene, og finner ut at "synderegisteret" går helt tilbake til 1983/84 eller tidligere. "Synderegisteret" fra den tiden er at det manglet 3-3,5 millioner kroner i regnskapet, men at han ble frikjent for underslag av 9,8 millioner kroner da saken kom opp 8 år senere.Tja, da kan jeg bidra med en oppdatering i denne både underholdende og lærerike tråden:
Helge Nordmann har forlatt Kongeriket Norge.
Han forteller den tåredryppende historien i sin "personlige blogg".
Tidlig på 80-tallet forsøkte Normann å bygge seg stor på helsekostprodukter i Norge. Men bare ett år etter oppstarten banket skattemyndighetene på døren.
De hevdet selskapet hans skyldte millioner av kroner i moms. Skattemyndighetenes rapport, som senere skulle vise seg å være feil, ledet til en nesten åtte år lang politietterforskning.
- Politiet la ukritisk til grunn en rapport fra fylkesskattekontoret, sier bostyrer for Arizona International-konkursen, advokat Tor Eggesvik.
Bostyrer fant ikke grunnlag for at det manglet mer enn mellom tre og 3,5 millioner kroner.
As of right now this is available in both English and Norwegian (Other languages may be added in the future).
Må si jeg er litt nysgjerrig på hvor mange idioter det finnes som faktisk betaler inn de penga der...
The percentage of members who contributed with bringing new sales and customers to the company, was ONLY approx. 0,5% of all paying members! ... So all those of you have received your rebate percentage today, should go out and say THANK YOU to those few members who helped create that payment FOR YOU! It will be a very easy task, as we are only talking about 6 people!
Jeg foretrekker å vente til det kommer garantier istedenfor bare planer, og til det blir spesifisert at dette er ment som en varig løsning som også omfatter "forretningsprosjekter". Bloggen nevnte også noe om folk som var blitt nektet utflytting av skattemyndighetene, så jeg venter helst til slike formelle ting er i orden.Må si jeg er litt nysgjerrig på hvor mange idioter det finnes som faktisk betaler inn de penga der...
så har de i dag faktisk så mange som 1200 betalende medlemmer. Nå tar jeg alt som kommer fra dette selskapet med en stor klype salt - men dette er altså hva de selv sier.
Det er sikkert mange som er villige til å spytte inn noen kroner. Her er det tross alt snakk om et løfte om å forlate landet (eller ihvertfall planer om det), og folk vil vel kanskje sikre seg om at dette blir oppfylt.