Hey alle sammen. Jeg er en gutt på 17 år snart 18 som elsker å drive på med salg, treffe og være i kontakt med nye folk eller bekjente. Har drevet litt på med telefonsalg, er veldig god på dette, og nå skal jeg prøve meg på å kjøpe noen produkter av bedriften jeg jobber for, som jeg skal prøve å selge videre på dørene i fylket mitt. Går ut ifra at jeg får kjøpt produktene av han til nesten innkjøps pris også selger jeg med fortjeneste da.
Men lurer på, kalles det salgskonsulent da? også, ville det ikke vært mer naturlig og heller solgt produktene for han, mot at jeg får en god provisjon enn at jeg kjøper av han og så selger videre??
Må legge til at jeg liker å snakke med folk, er ikke sjenert, jeg gir meg aldri så lett på en kunde også vet jeg jo selvsagt hva jeg skal gjøre for å få salg, hva jeg skal se etter hvordan jeg skal snakke osv.. Noen som har erfaring å dele med meg eller tips angående dør salg?
Håper og gleder meg til svar.
Men lurer på, kalles det salgskonsulent da? også, ville det ikke vært mer naturlig og heller solgt produktene for han, mot at jeg får en god provisjon enn at jeg kjøper av han og så selger videre??
Må legge til at jeg liker å snakke med folk, er ikke sjenert, jeg gir meg aldri så lett på en kunde også vet jeg jo selvsagt hva jeg skal gjøre for å få salg, hva jeg skal se etter hvordan jeg skal snakke osv.. Noen som har erfaring å dele med meg eller tips angående dør salg?
Håper og gleder meg til svar.