1. Det finnes faktisk fremdeles folk som kan ønske å hjelpe andre i gang, selv om dette kan være en som i det lange løp vil bli en konkurrent. Men, selv om det blir en konkurrent kan jo fremdeles arbeidsgiver få inntekt fra sin konkurrent da han får profitt på de varene han selger til sin "konkurrent".
2. Mange er veldig flinke til å se problemer der man heller kunne sett etter muligheter. Drit i disse! Har du tro på produktet og du vet at du er en god selger er det ikke noe som tilsier at du ikke kan tjene godt på dørsalg. I tillegg har du den fordelen at du skal drive dette lokalt, noe som gjør at du også kjenner demografien og mange ganger personlig til dine kunder.
3. Homeparties er jo en helt annen, og ikke minst mere intim, salgsmodell enn dørsalg. Blir som å foreslå for en internettmarkedsfører at han heller burde starte med telefonsalg. Har man likevel lyst til å teste ut homeparties kan du jo etterhvert høre med noen fornøyde kunder om de kunne hostet et homeparties for deg, om de f.eks. har fått en del vareprøver gratis. Hadde det blitt en suksess kunne du jo gjort det til en salgs månedlig sak (for ikke å snakke om at det ville blitt en utmerket måte å treffe noen MILF's i nærområde, *kremt*...).
Ellers...lykke til med salget
hei og takk du Det jeg tror er at han vil hjelpe meg i gang, han har selv vært dør selger da han var på min alder, og han driver jo alt for seg selv og ser hvor mye lyst jeg har til og prøve, så er vell derfor han vil hjelpe meg..
Home parties blir nok ikke aktuelt med en gang, men skal deffinetivt se nermere på det etterhvert
btw til alle, takk for svar