Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gjemme unda mye penger.

webdidio

New Member
Hei.

Skal snart gjemme unda en del penger, men trenger innspill på hva som er best. Transaksjonene skal være annonyme.

Planen min er å sette opp en paypal konto, verfisere den med en bankkonto i Sveits.
Hver dag kommer jeg til å overføre pengene til andre lignende selskaper som paypal, moneybookers.com etc.. og gjøre 5-9 transaksjoner mellom ulike selskaper før jeg sender pengene til en bank i Sveits og lar de står der. Men er Sveits trygt mtp myndigheter? Sikker på at Kripos kommer til å prøve å spore disse pengene, har politiet/kripos noen avtaler med Sveits på utlevering av informasjon om hvem som eier bank konto?

Trenger et land med en solid bank som norske myndigheter ikke vil vite hvem eier selv om det legger stort press på banken i det landet. Noen tips?
 

adeneo

Medlem
Det enkle er ofte det beste.

Madrassen har blitt brukt til dette i generasjoner, hvorfor ikke bare gjemme de unda der.
 

sKrud

Meget sliten student
Hvor mye penger er det snakk om da?

Du klarer alltids å vaske dem rundt såpass mye at de ikke kan spores til deg, MEN dette koster som regel så mye at det ikke er lønnsomt mtp skatt.

Hvis dette er snakk om lovlige penger, så gjør du nok mye lurere å skatteplanlegge litt.. Kontra det å gjøre deg til kjeltring.
 

adeneo

Medlem
Email-scam-new2.jpg
 
Topp