Jeg bare angrer frodi jeg ikke kjøpte i mars som jeg sa jeg skulle gjøre. Men det kan vel ikke komme overraskelser i den kvartalsrapporten, hva skulle det være?
Men går ikke forhåndssalget bra da?
Antall forhåndssolgte tror jeg ikke de kommer til å skuffe med. Mange butikker er allerede utsolgte, og spillet er høyt oppe på salgslistene hos f.eks. Amazon.
Det som derimot gjør meg litt bekymra, er at det er noe delt tilbakemeldinger på stabilitet, så om de får launchen til å gå "smooth" vil bli interessant å se.
Det er nok heller tvilsomt at det vil være problemfritt i starten. Spørsmålet er heller hvor store problemene blir. Alle som started med WOW når det ble lansert vet hvor mye problemer de hadde i starten.
Gratulerer sKrud, du har doblet innsatsen ikke sant?
Jeg har fått ut fingern endelig og kjøpt Funcom jeg også. 2 mnd for sent selvsagt Men jeg tipper de går videre opp.
Hehe. Bare husk at i lengden så er det statistisk sett day traderne som tjener færrest penger.
Og det er ofte fordi de er raske til å ta gevinst, men trege til å ta tap. Altså, de venter for lenge med å selge aksjer som har gått ned i verdi fordi de ikke liker tap.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.