Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fotballfrue på tynn is..?

picxx

Well-Known Member
Thomas Moen jobber i Bootstrap Marketing som selger omtaler på blogger. De selger "Blogg-samarbeid (deltakelse / synlighet)"

bootstrapmarketing.no/?page_id=4#buzz_aktiviteter


Thomas Moen er en late Xgeneration som pøver å henge seg på playstation generation, spør du meg....
Tafatt forsøk, som får alt for mange tilhengere, og alt for lite juice!
Synd at denne arntte arntsen, eller hva han heter, som faktisk har et par gode punkter å komme med skal dras ned i samme dragsuget, den dagen firmaene skjønner at det er masse blårøyk og intet annet som kommer utav dette greiene deres!
 

peterandrej

pensjonert moderator
hva om de får betalt får det de liker å skrive om?
Det burde ikke være noe problem?
(og ja, jeg driter egentlig en tynn dritt i hva lover og regler sier akkurat der!)

Det er ingen som er i mot at de får betalt for å skrive omtaler. Saken handler ikke om dette. Saken handler om at de ikke har hatt åpenhet om at de har tatt penger for enkelte omtaler.
 

picxx

Well-Known Member
Det er ingen som er i mot at de får betalt for å skrive omtaler. Saken handler ikke om dette. Saken handler om at de ikke har hatt åpenhet om at de har tatt penger for enkelte omtaler.

Det er ikke viktig!
Hvorfor i granskauen har det plutselig blitt viktig for e24?
 

picxx

Well-Known Member
Viktig...? Det er jo lovbestemt. Er det ikke viktig å følge lover og regler?

det har aldri vært lovebestemt.
Vis oss lovhjemmelem du peter... med det samme du er i gang ;)
 

Hupsey

Medlem
Da ser jeg frem til dagen Vg merker forsiden.
For det er ofte artiklene deres er ren markedsføring av en agenda..Det stod faktisk ikke at markedsføringen måtte være betalt heller.
 

Hupsey

Medlem
Hva snakker du om her? Jeg har aldri skrevet sponsede artikler. At jeg er kritisk til måten vg påvirkes i nyhetsaker har vel ingentig med wordpress som jeg driver med. Jeg sier bare at jeg personlig misliker måten pr bransjen påvirker media. Jeg sier ikke at fotball fruen Opererer lovlig av den grunn.
 

Nutz

Med lem
Disse forbukertestene hos de forskjellige nettsidene har jeg "aldri" sett på som totalt uavhengige.. Er nok grusomt mange terningkast 6 som er sponset uten at publikum får vite om sponsingen/smøringen.
 

picxx

Well-Known Member
Er nok grusomt mange terningkast 6 som er sponset uten at publikum får vite om sponsingen/smøringen.

En annen ting er jo at når journalister mottar CD'er, PS spill, gratis restaurantbesøk, reiser, bøker, viner og annet kalles det omtaler og anmeldelser og er helt stuerent.
Skulle en stakkars blogger finne på å skrive en omtale om et sponset produkt har hun/han plutselig solgt sjela si til satan, burde skattes ihjæl og helst henge noen år på tørk i ila landsfengsel.

Skjønner ikke dette jeg....
Ja, OT .. vet ..)
 

picxx

Well-Known Member
Her er en god blog artikkel om hvordan VG (som eier E24) bruker blogg selv:

En trenger ikke tro at VG (eller schibstedt) ikke gjør det som skal til for enhver tid å ligge på topp blandt norske internettmedia.
Skulle det utvikle seg til å bli en brukerstyrt hverdag på norsk web hadde de slitt grassalt!
 

Hupsey

Medlem
ps, det skal være punkum etter linken jeg la inn ikke kolon.
Ser nå at det kan mistolkes...
Så det litt for sent til å kunne redigere det selv.
Om en moderator fikser kan dette svaret slettes.
 

kongen

kongemedlem
Skulle det utvikle seg til å bli en brukerstyrt hverdag på norsk web hadde de slitt grassalt!

Blogg.no (som er 100% brukerstyrt) er det 11. mest besøkte nettstedet i Norge og har passert TV2 i unike brukere og sidevisninger. Egentlig skulle blogg.no vært på 10. plass fordi MSN (2. plass) tvinger brukere som logger ut av Hotmail på sidene sine (og de fleste klikker seg bort fra unyttige MSN raskt).

Rapport - Topplisten - TNS Gallup
 
Topp