peterandrej
pensjonert moderator
Dette er vel egentlig storm i et vannglass! At fotballfruen velger å sende en prisliste synes jeg faktisk ikke var så veldig graverende.
For å være helt ærlig tror jeg dette handler om andre ting enn at hun velger å ta betalt for blogginnlegg, noe ekstremt mange bloggere gjør.
For meg virker dette som en "drittpakke" mot fotballfruen.
At også andre småjenter bryter loven er jo ingen unnskyldning for å gjøre det selv. Hun har forøvrig skrevet at hun ikke ante noe om lovverket, men hun har da vitterlig fått profesjonelle råd fra egen konsulent (thomas moen) som etter eget utsagn har opplyst bloggerne sine om regelverket i årevis. Hun har derfor svært liten troverdighet, etter mitt skjønn. (*)
Men jeg lurer litt på hvem du mener har kokt sammen denne "drittpakken"? Er det Cappelen og e24 som har konspirert på bakrommet mot denne bloggeren de misunner?
(*) Troverdigheten overfor leserne tror jeg de har i behold. Småjenter på 16-18 bryr seg filla om markedsføringsloven, redaktøransvar, balansen mellom børs og katedral, osv. Det eneste leserne bryr seg om er hva bloggeren har valgt å gjøre med håret. Seriøst, småjenter er noen kjøtthuer.