Liandrian
Medlem
Tenker at en rekke av dere har opplevd dette en og annen gang. Hvor personer i din sosiale krets (familie, venner eller tilfeldige på fest eller faktisk også kunder) forsøker å "forstå" hvorfor du valgte å starte med nettbutikk. Jeg merker at jeg blir irritert og har lyst til å være så barnslig å si :" Jeg vil ikke bli forstått! Jeg startet nettbutikk og sånn er det. Bruk et speil og analyser deg selv. Du vil bli overrasket.".
Jeg forstår at man skal gjøre PR og promotere butikken og forklarer litt nærmere "hvorfor akkurat brettspill?". Men hvorfor er dette interessant?
Jeg driver nettbutikk med et så "retro" produkt som brettspill. Og til og med det som har allerede en etablert kjøperbase og hvor det finnes aktører som gjør det bra, så blir jeg allikevel spurt om hvorfor jeg startet med dette.
Er det greit å svare tilbake? " Hvorfor ikke?!?"
Er det kun jeg som føler at jeg må da forsvare min idè og hvorfor jeg har valgt å gå mine egne veier?
Noen som har noen tanker om dette halvt-filosofiske temaet?
#akaleiavfolksomskalforståalt
Jeg forstår at man skal gjøre PR og promotere butikken og forklarer litt nærmere "hvorfor akkurat brettspill?". Men hvorfor er dette interessant?
Jeg driver nettbutikk med et så "retro" produkt som brettspill. Og til og med det som har allerede en etablert kjøperbase og hvor det finnes aktører som gjør det bra, så blir jeg allikevel spurt om hvorfor jeg startet med dette.
Er det greit å svare tilbake? " Hvorfor ikke?!?"
Er det kun jeg som føler at jeg må da forsvare min idè og hvorfor jeg har valgt å gå mine egne veier?
Noen som har noen tanker om dette halvt-filosofiske temaet?
#akaleiavfolksomskalforståalt