Hvordan kan jeg legge til flere tekst widgets i sidebar? Eller flere like widgets for den del.
Tonny Kluften Administrator 4 Feb 2010 #1 Hvordan kan jeg legge til flere tekst widgets i sidebar? Eller flere like widgets for den del.
sKrud Meget sliten student 4 Feb 2010 #2 Er ikke det bare å legge til flere da? har flere sider der jeg har samme widget 2-3 ganger under hverandre..
Er ikke det bare å legge til flere da? har flere sider der jeg har samme widget 2-3 ganger under hverandre..
Tonny Kluften Administrator 4 Feb 2010 #3 Det var årets dummeste WP spørsmål. Åh herregud, det er sent...
Msites Ltd Livsnyter 4 Feb 2010 #4 Hvis du nå i tillegg spør hvordan du legger til, så har du liksom fullendt det.....hehe Hva med litt søvn innimellom arbeidsøktene
Hvis du nå i tillegg spør hvordan du legger til, så har du liksom fullendt det.....hehe Hva med litt søvn innimellom arbeidsøktene
sKrud Meget sliten student 4 Feb 2010 #7 Hehe....Vet ikke helt... Er bare å si i fra om du trenger hjelp til å installere plugin eller aktivere templates..
Hehe....Vet ikke helt... Er bare å si i fra om du trenger hjelp til å installere plugin eller aktivere templates..