Tussete
Medlem
Siden jeg har begrensede midler, vurderer jeg å involvere et familiemedlem økonomisk i oppstarten av en nettbutikk. Jeg har kikket litt på ulike tråder her, med mange gode tips og erfaringer, men jeg har nesten ikke funnet noe om hvordan dere som har nettbutikker med eget lager har valgt å finansiere nettbutikken deres?
Har dere satset høyt og tatt opp lån, har dere fått hjelp av innovasjon Norge, har dere hatt litt midler og økt varebeholdning i takt med inntjeningen?
Er her noen som har hatt NAV involvert i prosessen på en eller annen måte?
(vet de kan bistå i en oppstartsperiode)
Føler den økonomiske biten er flaskehalsen og er redd for at jeg ikke kan lykkes om jeg har et for lite vareutvalg og lager. Så jeg setter virkelig stor pris på innspill som kan gi meg et bedre innblikk i hvordan andre gjør eller innser at de burde ha gjort det.
Har dere satset høyt og tatt opp lån, har dere fått hjelp av innovasjon Norge, har dere hatt litt midler og økt varebeholdning i takt med inntjeningen?
Er her noen som har hatt NAV involvert i prosessen på en eller annen måte?
(vet de kan bistå i en oppstartsperiode)
Føler den økonomiske biten er flaskehalsen og er redd for at jeg ikke kan lykkes om jeg har et for lite vareutvalg og lager. Så jeg setter virkelig stor pris på innspill som kan gi meg et bedre innblikk i hvordan andre gjør eller innser at de burde ha gjort det.