Etoro forex affiliateprogram nå i Norge

Hei,

Valutahandel på nett - omtalt som FOREX - har blitt den nye trenden for alle de som er på jakt etter raske penger.

Markedsføringen minner mye om det som gamblingindustrien har gjort i mange år. Det spiller på de klassiske følelsene som vi alle drømmer om: Økonomisk trygghet, spenning og frihet til å være sammen med de vi er glad i.

Det positive er at det er 100% lovlig å annonsere for FOREX i Norge og at inntektspotensialet er enormt samenlignet med andre affiliateprogram.

Ser at eToro har lansert sin første Norske kampanje via Euroads.no. De betaler ut 529 kroner per leads (betalingskunde). På sine egne nettsider gir de 25% livstidsinntjening på vervede kunder, samtidig som de har 20% på sitt 2tier program.

Jeg har kjørt eToro kampanje noen dager - fått 3 betalte leads sålang. Inntjening $120. Ikke så mye som forventet, men jeg håper at kontoen blir noe fyldigere fremover.

Du kan registrere deg som affiliate på denne siden - så får jeg kanskje noen bonuskroner om du også tjener penger :)

Før du annonserer bør du sette deg inn i hva FOREX egentlig handler om. Den beste ressursen jeg har funnet på nett er: Forex Currency Trading Online - Forex: Foreign Exchange (FX) Market. Her har de en egen online-skole der du lærer deg grunnlegende temaene for å starte med FOREX valutahandel. Morsomt, lærerikt og blandet med en smule sarkasme.

Hadde vært ok om vi kunne dele erfaringer om FOREX markedsføring på denne tråden. Markedet er helt i startfasen i Norge (Norden) og det bør være nok kundefôr til oss alle.

Ønsker alle lykke til!
mvh. Vetle

Sist redigert av en moderator:

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg vil si at du blir kraftig underbetalt i dette programmet ditt.. Om du bruker Euroads så får du hele 536kr (noe som bare er helt greit..).

Kampanjen finner du her Partneropprettelse
Link til Etoro

Tror du skal lese innlegget hans igjen! Han refererer til Euroads med at det er for dårlig med den engangsbetaling da han på etoro sine sider kan få 25% av inntjening på livstid.

Så det blir jo en vurdering på om man ønsker å kjøre en enkelt kampenje for å tjene inn engangsbeløpet eller om man ønsker å bygge en portefølje som man tjener penger på ;)

Hei igjen,

Etoro har også mulighet for å få opptil $200 for hver registrerte kunde. Jeg har valgt en annen løsning - 25% i all evighet - så det gjenstår å se hva som lønner seg.

Klippet fra nettsiden til eToro:
"Our lucrative CPA program rewards you with up to $200 for each new depositing trader you refer to eToro, with your commission being equal to the deposit amount of the referred user. For example if your trader makes a first deposit of $150 then your commission will be $150. "

Minimumsinnskuddet er $100 - ca. 650 norske kroner. Så man kan dra inn litt ekstra kroner ved å bruke eToros eget affiliateprogram.

mvh. Vetle

sKrud

Meget sliten student
ah..Ser at jeg var litt kjapp her...:p Dette virket jo veldig bra da! Hadde jeg drevet sider som denne kunne blitt brukt på hadde jeg kjørt hardt på med det..

Promoterte en pokerside for et par år siden, hvor jeg får 50% av raken i all evighet.. Får ennå inn et par dollar i mnd på dette.. De hadde også valgte med å få 90USD eller 50% av rake..til å begynne med virket det ikke så lovende med det tok seg opp ettervært..Til slutt ble siden min bannet fra G, så jeg droppet den..men det er altså 2 år siden.. å får ennå ca. 85-100USD per mnd hos dem..

sKrud

Meget sliten student
Ang. programmet til Euroads:

Har i dag testet å registrere konto hos etoro gjennom Euroads, da jeg synes konspektet til etoro virket veldig bra. Nå viser det seg at linken som euroads har i sine kampanjer kun er til en demokonto, som det ikke er mulig å gjøre innskudd med!!! Altså umulig å konvertere med!

Er det jeg som er heelt tett, eller er dette noe skikkelig lureri? JEg er ingen nybegynner når det kommer til å kjøp og salg av verdipapirer, og har brukt mange ulike løsninger for å gjøre dette.. Så mitt spørsmål er: Er det noen som har klart å få et eneste salg gjennom EA sine ref linker???

Sende også en mail til etoro før å spørre hvorfor min konto hos dem ikke funket på en skikkelig konto, da fikk jeg dette til svar:
Dear,

Thank you for contacting eToro.

The demo mode username and password don't apply for real mode. In order to login to the real ,ode you need to create a real account.

Please feel free to contact us if you have any additional questions.

Best Regards,
eToro Support Team

sorry ordbruket: Men hva fan..

Man får ikke betaling for demokontoer!

Poenget med eToro er at de henvender seg til Forex-nybegynnere. Plattformen er bygget etter "bestemor-kan-også" prinsippet og har fått meget gode kritikker for sin løsning. Demokontoen skal være en døråpner for newbies, der du lærer de grunnleggende teknikker, får profesjonell hjelp, deltar i forum og prøver og feiler mens de lærer.

Systemet fungerer også utmerket for de med lengre fartstid da det er en "ekspert-versjon" for de viderekomne. Det finnes også en knapp i demo-programmet som heter TRADE FOR REAL MONEY.

Min erfaring er at 10-15% som laster ned en demokonto blir betalingskunder. Så den gjennomsnittlige "sanne" leadsprisen blir på 50-60 kroner gjennom Euroads og noe høyerer dersom du går direkte til eToros egne hjemmesider.

Hva du kan tjene som affiliate varierer selvsagt mye på hvilken type trader du får på kroken. I Forex markedet opereres det med 3 standard kontotyper:
Micro, Mini og Standard.

De fleste nybegynnere starter med en Micro-konto og jobber seg gradvis oppover til en Standard-konto. Det er da morroa begynner!

Det affiliatene tjener penger på er differansen mellom kjøper og selgerkurs - omtalt som SPREAD - i valutamarkedet. F.eks. om valutaparet EUR/USD står i 1,4000 (BID) og 1,4002 (ASK) blir differansen her på 2 PIPS - 0,0002 - som valutatraderen må betale for å kjøpe eller selge en valuta.

Spreaden blir utregnet etter hvor stor LOT en trader har handlet for. En standard-LOT er på $100.000, mini-LOT $10.000 og en micro-LOT $1.000.

La oss si at en trader kjøper 1 standard-LOT i valutaparet EUR/USD med en SPREAD på 2 PIPS. Han betaler da $20 - ca. 130 norske kroner - for en enkelt handel.
Kjapp hoderegning: 0,0002 x $100.000 = $20

Av dette beløpet får du 25% gjennom eToros affiliateprogram. En day-trader handler gjerne 10-20 ganger i løpet av dagen - 5 dager i uken - 52 uker i året.

Så nå gjenstår det vel bare å brett opp ermene og starte markedsføringen :)

mvh. Vetle

Sist redigert:

Tonny Kluften

Administrator
Vanligvis er jeg ikke en partykiller, meg har ikke tro på dette i det hele tatt i lille Norge. Det krever massiv, og da mener jeg virkelig massiv markedsføring for i det hele tatt å få signet opp nok folk til at det er verdt bryderiet. Så er man etter det avhengig av at de som har signet opp handler og selger for tusenvis av kroner hver dag for å tjene særlig mere. Og de fleste av storhandlere i Norge bruker andre kanaler for å handle valuta.

testdriver

Ha det bra..
eTrade, Saxobank og Netfonds (gjennom OmniTrader) har gått ganske hardt ut og vil nok øke Forex-satsningen sin her i Norge. OSE er ikke likvid nok for alle strategier, og det er de børsorienterte med dype lommer veldig klare over. Valutamarkedet, derimot, der er det høyt volum.

Har man relevant innhold, vil jeg tro det er gode penger å hente her i årene fremover.

Edit: Krakket satt nok kampanjene deres på pause. Vi får se når de begynner igjen.

Sist redigert:

sKrud

Meget sliten student
Systemet fungerer også utmerket for de med lengre fartstid da det er en "ekspert-versjon" for de viderekomne. Det finnes også en knapp i demo-programmet som heter TRADE FOR REAL MONEY.

Hva skjer om du trykker på denne knappen? Jo du får beskjed om at du må lage deg en ny konto. Det er dette jeg reagerer på. Det vil være umulig før Euroads å spore dette skikkelig..

sKrud

Meget sliten student
Det kan de nok..men man må opprette en ny konto for å sette inn penger.. Å da vil jeg tro at det er langt færre enn 20%.. Vi får vente å se hva Euroads sier..Har ennå ikke fått svar på min mail til dem..

Topp