Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Et lite mysterium

picxx

Well-Known Member
Lagre dem som jgp...
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det først du må gjøre er jo å overbevise de om at IE7 nå er tredje siste utgave av IE og at de burde oppdatere umiddelbart, for å f.eks slippe slikt.

IE er jo kjent for å ha mye rart for seg, det bekreftes jo av f.eks <--IF IE--> ;)

Ellers virket clinton4 sitt forslag til å være knall!
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Hallojs!

veit ikke hvor mange ganger jeg må si dette,for at folk skal lære seg dette,en gang for alle..

DU MÅ LÆRE DEG Å TENKE PÅ ALLE SOM BRUKER NETTET, DU ER IKKE DEN ENESTE I VERDEN SOM SURFER!!

Du MÅ tenke på at det sitter folk fremfor skjermen som ikke har peiling på at det finnes nyere versjoner av ie eller andre nettlesere enn den de bruker...
Så du MÅ lage nettsiden slik at den viser alt helt likt og funger på samme måte i ALLE typer nettlesere og versjoner..

1 missfornøyd kunde kan ødelegge hele din fremtid!

Er ikke han fornøyd så lover jeg deg at andre vil høre om hvor missfornøyd han er og hvor dårlig nettsiden ble.. Selv om den er superduper og er dritfet i din nettleser, så er den ikke like fet i hans versjon av IE som er fra tidenes begynnelse..

Og nei, det er ikke bare å gi f**n i dette og si til kunden at han må ha en nyere versjon av IE..
For hvem sier at han ikke er fornøyd med den han har og kan bruke..

Du MÅ lage egne stilark til tidligere versjoner av IE, selv om IE er noe forbanna møkk av en nettleser,så er det fortsatt den som blir mest brukt til surfing verden over og nei,det er IKKE versjon 8.0..

Sjekk her og bli overrasket!

Og nei Google Chrome er IKKE den mest brukte nettleseren selv om du synes dener best..

oversikt over hva |2folkbruker ser du her:
Oversikt

Så se til å gjør jobben skikkelig fra grunnen av og slipp å gjøre hele dritten en gang til eller enda værre ;
Sitte og surfe som en idiot rundt på nett for å prøve å finne grunnen til hvorfor det ikke funger som det skal på hans pc, når det gjør det på din og i den nettleser og hele grunnen til dette er din "ekspertise"..

og du, dette skal du egentlig vite, siden du kaller deg webutvikler og i tillegg selger tjenester som webutvikler..


/S
 

Tonny Kluften

Administrator
Hei sjefskoder. Du visste selvfølgelig at IE6 ikke viser .png filer riktig, det er slikt man har lært når man er en høyt utdannet webutvikler slik som du ikke sant? Akkurat slik som man i den utdanninga lærer alle detaljer om hvordan all koding oppfører seg i alle nettlesere. Ikke rart man kan ta 1000 kr timen da :D

NB! Jeg er ikke webutvikler, jeg utvikler nettsteder.
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Hallojs!

Har ingenting med om du er høy-utdannet eller ikke..
Du kaller deg "utvikler av nettsteder" og når du leverer en tjeneste skal du vite nok til å kunne vite hva "feilen" er..

Blir det samme som om en selger på dataavdelingen hos Elkjøp ikke veit at man må ha batterier i en trådløs mus, når kunden spør hvor strømledningen er og du leiter deg ihjel på lagret etter denne strømledningen..
Selger du noe skal du ha kunskap..


og du jeg tar ikke 1000,- i timen..
jeg tar 975,- eks mva..

1.218,75 inklusive mva ;)

Og jeg er heller ikke "Webutvikler",
Jeg er Systemutvikler...

/S
 
Sist redigert:

Sjefskoder

Sjefskoder
Hallojs!

Tullprat?

Tror du at de som jobber som selgere av f.eks bildeler til BMW ikke blir kurset for å lære seg om produktene?

Tror du at de sitter på diverse diskusjonsforum og spør om forgasseren til en BMW passer i en gammel Skoda, når en kunde kommer inn og skal ha en forgasser til Skod sin som er av årsmodell 1983???

Nope, det gjør dem nok ikke, for de kan sitt område..
Samme som du skal kunne om ditt område..

Leverer du noe skal du kunne svare, kort å greit...

/S
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg har hatt noen kunder som jeg ikke leverer til. Skal ikke ha de. Noen bestiller og får ikke produktene. Noen andre sender forespørsler og jeg svarer ikke. Og noen spør om hjelp og jeg svarer nei.
Jeg skal ikke ha alle kunder som jeg kan få.

(disclaimer: dette gjelder ikke deg som leser dette, men kun de andre :p).
PS: Jeg er ingen perfeksjonist lenger.
 
Sist redigert:

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Det ble litt for OT, men jeg kunne ikke for det.
Ellers trodde jeg at ie hadde blitt litt mer voksen, men ie - hvilken (sub)versjon den nå må være - er fremdeles som regel 'the odd one out'.

Så det kan nok være en liten konkurransefortrinn å få den til å vise inneholdet riktig.
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Topp