Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Esker minipakke

HPF

Medlem
Mulig jeg tar feil, men mener å huske de sa at det var sporing til siste sortering, men at kunden fikk melding når pakken var levert i postkassen....
Stemmer det, men når kunden ikke kvitterer for mottatt sending har du heller ikke har bevis på at pakken er levert. Tror jeg.
 

Santo

Active Member
Litt på sidelinjen, men når vi først basher Posten/Bring...

Jeg har en servicepakkeavtale og skjønner ikke hvorfor det ikke lenger er mulig å få fakturaer fra de på epost???

Det var mulig før, men den siste epostfakturaen jeg fikk var i okt. 2011. Har tatt det opp med de, men får bare dumme svadasvar om at det dessverre ikke er mulig...
 

Beergear.no

Medlem
Stemmer det, men når kunden ikke kvitterer for mottatt sending har du heller ikke har bevis på at pakken er levert. Tror jeg.

Men da har man "bevis" på at den er levert i postkassa.
Helt klart ikke et bevis på at kunden har fått pakken, men det føles uansett tryggere enn å sende i konvolutt når det er dyre varer!
 

Robert

Mr. 66
Litt på sidelinjen, men når vi først basher Posten/Bring...

Jeg har en servicepakkeavtale og skjønner ikke hvorfor det ikke lenger er mulig å få fakturaer fra de på epost???

Det var mulig før, men den siste epostfakturaen jeg fikk var i okt. 2011. Har tatt det opp med de, men får bare dumme svadasvar om at det dessverre ikke er mulig...

Samme her, helt utrolig!
 

alterego

Medlem
Noen som har inngått avtale med Bring om Minipakken?

Jeg får beskjed om at jeg ikke kan bruke MyBring, men må inngå avtale med ekstern EDI-leverandør.

Hva er din erfaring?
 

Beergear.no

Medlem
Da må du vel det....
Vi bruker minipakke, men har Proteria frakt EDI.
Måtte bare ta en tlf til posten, så var det bare å sette i gang å bruke det.
Lå allerede klart i Proteria Frakt.
Vi har sendt en del ordre med det, og kan ikke si annet enn at vi er fornøyd med tjenesten.

Nå har jeg bare brukt Proteria Frakt (i mange år) og har egentlig alltid vært fornøyd med det.
Enkelt å bruke selv for en som aldri har vært borti det. Og det er jo greit når man har ferie vikarer eller lign.
 

JoachimO

Medlem
Denne tråden irriterer meg....

Hver gang jeg ser den i lista leser jeg "Elsker minipakke" og lurer på hva som er så fantastisk med minipakker...
 

Beergear.no

Medlem
Det jeg ELSKER ;) med minpakke er følgende
Billigere enn servicepakke (Forutsetter at ordren passer til målene til minipakke)
Man slipper 14 kroner i tillegg til porto for å få lov til å levere pakken på posten.
Kunden får pakkesporing/sms/e-post
Pakken leveres i postkassen, så kunden slipper å dra på postkontor/butikk
 
Sist redigert:
Topp