Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Esker minipakke

Beergear.no

Medlem
Regner med at det er flere enn meg som har lett etter esker som passer til bring/posten sine minipakker.
Jeg har i alle fall ikke funnet noen som har disse, da de fleste esker er 7 cm, og maks på minipakke er 6 cm.
Derfor tok jeg en tlf til http://www.billigemballasje.no/ og de kunne da fortelle at de heller ikke hadde.
Men de skulle få produsenten til å lage disse.
Så om noen uker bør de være på plass i nettbutikken deres.
 

Beergear.no

Medlem
Syns det var bra "service", selv om de selvfølgelig tjener penger på det.
Rart at ingen andre firma har tenkt på det samme og ordnet disse for lenge siden.
 

Beergear.no

Medlem
Hehe. Joda, men hadde jeg drevet et firma som hadde produsert esker så hadde jeg jammen sjekket hvilke nye formater posten kom med FØR de kom, og hatt de klare den dagen posten åpnet for det.
 

Beergear.no

Medlem
Vil bestille esker som er akkurat maks mål, da det bare er vekt og sone (hvor i landet) som avgjør pris på frakt. Da er det greit å ha en størrelse.
 

HPF

Medlem
Hehe. Joda, men hadde jeg drevet et firma som hadde produsert esker så hadde jeg jammen sjekket hvilke nye formater posten kom med FØR de kom, og hatt de klare den dagen posten åpnet for det.

Du kan også stille spørsmål ved hvorfor Posten/Bring kommer med et max format på 31x21x6cm.

Det finnes noen esker med dimensjon 30.5x21.5cm (A4-størrelse) i varierende tykkelse, men de blir altså 0.5cm for brede.

Billigemballasje (og et par andre) har også denne esken (B4 størrelse) som er beregnet for å gå ned i postkasser.

Bring hevdet ovenfor meg at Minipakke fikk den dimensjonen den hadde for at den skulle gå ned i postkasser....men når 35,3x25x7cm eske også er laget for å gå ned i postkasser så kunne de brukt den samme dimensjonen på Minipakke, eller de kunne valgt 30.5x21.5cm. Isteden øker de fra 30.5 til 31 og dermed passer ingenting av det som er å få kjøpt.

Jeg var i kontakt med Glomma Papp som ikke hadde verktøy for å stanse slike esker og de skulle ha 12.000 for å lage stanseverktøyet og MOQ 2000 stk.
 
Sist redigert:

HPF

Medlem
Priser og info her ()maks pris er like over 100 kr ink. mva)
Minipakken - bring.no
En stor fordel for kunden, pakken kommer i postkassen, og de får mail/sms når den er levert.
Og det er pakke sporing da.
Du betaler heller ikke kr. 14 eks mva for å levere pakken på postkontoret (jfr Servicepakke) og det er heller ingen tillegg hvis mottager bor utenfor allfarvei (også jfr Servicepakke).

Det er kun sporing frem til siste sorteringssted, ikke helt frem til mottager.
 

Beergear.no

Medlem
Det er vel ingen overraskelse at posten oppfører seg slik.
De må være landets minst kundevennlige firma!
De tjener masse på å ha et uoversiktlig system, og "lurer" kundene sine.

Bare det at det er MYE billigere/bedre å kjøpe en Norgespakke lapp enn å bruke avtale med posten er jo helt latterlig. Så fort pakken får litt størrelse/vekt (ikke så mye) er det ikke lønnsomt å bruke avtale. I tillegg er Norgespakker forsikret for inntil 10.000 mens en avtalepakke blir erstattet med 17 kr pr kilo eller noe sånt. man kan jo bli uvel av mindre!

At de får lov til å holde på sånn er jo helt utrolig!

Fikk for en stund siden en telefon fra et uavhengig firma som drev kunde undersøkelse for posten.
Måtte bare si som det var at vi nok ikke var de rette og snakke med, da vi "hater posten" :)
Hun kunne da fortelle at det var det overraskende mange som gjorde, og de aller aller fleste hadde lite pent å si om dem.
 
Sist redigert:

Beergear.no

Medlem
Du betaler heller ikke kr. 14 eks mva for å levere pakken på postkontoret (jfr Servicepakke) og det er heller ingen tillegg hvis mottager bor utenfor allfarvei (også jfr Servicepakke).

Det er kun sporing frem til siste sorteringssted, ikke helt frem til mottager.

Mulig jeg tar feil, men mener å huske de sa at det var sporing til siste sortering, men at kunden fikk melding når pakken var levert i postkassen....
 
Topp