SindreMollerhaug
Medlem
Nå har jeg laget reklamen på ny og den ser mye finere ut. Kanskje den ble lettere å forstå i farten også?
Vaskehjelpen og musikkannonsen er like hakkete som før.
Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du fokuserer så mye på annonser på en slik type side.
Det er fordi bokstavene er hakkete. Det vil jeg ikke gjøre noe med og vanlig tekst som i aviser og blogger blir stort sett hakkete. Er bare lettere å se de hakkene på store bokstaver.
SindreMollerhaug skrev:Hvis 50 kroner i timen er så billig, burde det ikke ta lang tid før folk bestiller meg som deltids vaskehjelp.
Jeg har 14 stk arbeidskontrakter liggende, sånn at arbeidsgiver får en og jeg for en kopi. Det vil gi totalt 7 avtaler. Når jeg må printe nye avtaler, så øker jeg til 100 kroner timen. Annonsen kom i gratisavisen i går og ingen har så langt ringt meg. Prisen er ikke oppgitt i annonsen.
Jeg er mye alene, fordi jeg ikke lenger har nære venner. Når jeg får mulighet til å snakke med noen, er med amatørradiogruppa og skolen. Ikke noe å skryte av. Savner å ha nære venner, den tiden som tok slutt i løpet av år 2009.
Jeg vil gjøre noe med det og skriver derfor personlig blogg om hvordan jeg egentlig har det. For meg blir det litt lettere å takle hverdagen når jeg kan skrive om hva jeg gjør i hverdagen. Et greit hjelpemiddel. Adressen er www.ensom-het.blogspot.no
Bloggen har 20 daglige besøk og kommer stort sett fra Haugesund og Stavanger. Noen tilbakemeldinger å få om denne bloggen?
Tenker du å bli radioamatør, er du kanskje medlem hos ScannerNytt.net • Hovedside ? Hvis ikke, kan det på det varmeste anbefales. Ikke bare er de hyggelige og svært kunnskapsrike, det er et trivelig forum for alle med interesse for radio ...