Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ensom-blogg

hvaer

Medlem
Det er fordi bokstavene er hakkete. Det vil jeg ikke gjøre noe med og vanlig tekst som i aviser og blogger blir stort sett hakkete. Er bare lettere å se de hakkene på store bokstaver.

Og hvordan man skal unngå det, har man allerede fått beskjed om.... Hint: AA

SindreMollerhaug skrev:
Hvis 50 kroner i timen er så billig, burde det ikke ta lang tid før folk bestiller meg som deltids vaskehjelp.

Tja, det kommer helt an på hvem som leser bloggen din det. Er det bare 13 år gamle EMOer som leser den, så vil ingen av de kjøpe vask. Men ja, 50 kroner i timen sammen med hvordan du både skriver blogg og innlegg her, får meg til å lure på om vi ser landets største internettroll her.
 

hansson

Langveisfarende
50 kroner timen er under minstelønn i alle yrkesgrupper. Det finnes knapt en rumener som ville jobbet for den prisen. Hvis du vil jobbe bør du få jobb i et vaskebyrå som tilbyr deg 100-130 kroner timen.

Det er bare tull at store bokstaver blir mer hakkete enn små. Piksler på en skjerm er alltid like store, slik at små bokstaver vil se mer hakkete ut enn store. Se på Aftenposten.no, de store bokstavene der er vel ikke hakkete? Men du bestemmer selvsagt selv hva du vil gjøre med dette, helt i orden hvis du vil ha det slik. Det var bare et tips fra en gammel photoshop-ekspert :D
 
Jeg har 14 stk arbeidskontrakter liggende, sånn at arbeidsgiver får en og jeg for en kopi. Det vil gi totalt 7 avtaler. Når jeg må printe nye avtaler, så øker jeg til 100 kroner timen. Annonsen kom i gratisavisen i går og ingen har så langt ringt meg. Prisen er ikke oppgitt i annonsen.
 

hvaer

Medlem
Er det en bransje som du bør oppgi din pris for å trigge interesse så er det definitivt denne. 50 kroner timen dekker jo knapt utgiftene til regnskapsfører. Du er vel registrert med foretak?
 

zapotek

Medlem
Jeg har 14 stk arbeidskontrakter liggende, sånn at arbeidsgiver får en og jeg for en kopi. Det vil gi totalt 7 avtaler. Når jeg må printe nye avtaler, så øker jeg til 100 kroner timen. Annonsen kom i gratisavisen i går og ingen har så langt ringt meg. Prisen er ikke oppgitt i annonsen.

100 kroner er fortsatt under det vanskebyråene betaler. I tillegg får du feriepenger, sosiale goder, slipper å dekke vaskemidler selv osv. osv. Best av alt, du slipper å bruke penger på å skaffe kundene selv.

Hehe ja dette ble veldig off topic om hva tråden handlet om.
 
Jeg er mye alene, fordi jeg ikke lenger har nære venner. Når jeg får mulighet til å snakke med noen, er med amatørradiogruppa og skolen. Ikke noe å skryte av. Savner å ha nære venner, den tiden som tok slutt i løpet av år 2009.

Jeg vil gjøre noe med det og skriver derfor personlig blogg om hvordan jeg egentlig har det. For meg blir det litt lettere å takle hverdagen når jeg kan skrive om hva jeg gjør i hverdagen. Et greit hjelpemiddel. Adressen er www.ensom-het.blogspot.no

Bloggen har 20 daglige besøk og kommer stort sett fra Haugesund og Stavanger. Noen tilbakemeldinger å få om denne bloggen?

Tenker du å bli radioamatør, er du kanskje medlem hos ScannerNytt.net • Hovedside ? Hvis ikke, kan det på det varmeste anbefales. Ikke bare er de hyggelige og svært kunnskapsrike, det er et trivelig forum for alle med interesse for radio ...
 
Tenker du å bli radioamatør, er du kanskje medlem hos ScannerNytt.net • Hovedside ? Hvis ikke, kan det på det varmeste anbefales. Ikke bare er de hyggelige og svært kunnskapsrike, det er et trivelig forum for alle med interesse for radio ...

Jeg er medlem av det forumet, men syntes ikke det var så mye som skjedde der. Det var mye mer trafikk der før, etter ryktene jeg har hørt, og de har jeg hørt av folk som digger radio.

Hvilket innlegg i bloggen min leste du, om radioamatør-kurset?
 

Atian

Medlem
Hei Sindre :)

Det å skrive om seg selv og "blottlegge" mange ømme områder i sitt liv, krever mot og at man har en liten superhelt inne i seg. Og det opplever jeg at du har. Du viser også mot og utfordringer ved å ta del i dette webforumet og spørre andre personer som har sterke meninger om websider, design, funksjonalitet osv. Her kan ofte tilbakemeldinger bli veldig direkte og av og til kanskje uten en forståelse for ditt utgangspunkt for nettsiden.

Jeg tror det viktigste for denne nettsiden som du har laget er å se på målsettingen og dens funksjon. Jeg tror, uten ønske om å fornærme deg eller noen andre, at målet om å ha en nettside oppe er viktigere enn å tenke på nedslagsfeltet som helhet. Jeg tror det er bra for deg å skrive og oppdatere om temaer som engasjerer deg. Har man et innhold som man selv liker - så er det viktigere enn om mange andre liker det. Jeg tror denne nettsiden er bra for deg og de som er deg nærmest.

Skal man imidlertid gjøre noe "kommersielt" ut av dette - så handler det ikke alltid om hva man selv liker lenger. Da handler det om å tilfredsstille andre - og hva de "liker" og og "ikke liker". Her må du selv kjenne etter hva du egentlig ønsker.

Tilbakemeldinger er i de aller fleste tilfeller basert på "liker" og "liker ikke". Du kan også velge å "like" eller "ikke like" de tilbakemeldingene du også får.

Om jeg var deg ville jeg fortsatt med:
1) "Det jeg liker bra selv - fortsetter jeg med".
2) "Det jeg er usikker på - lytter jeg til og tar med meg ideer og tips fra andre".

Og hva gjelder annonser og priser - så er kanskje ikke pengene alltid det viktigste :)
Jeg gjør også mye gratis arbeid - noe som jeg liker å gjøre og av og til noe jeg ikke liker.

Masse lykke til videre med nettsiden - ensomheten - og delingen!
 

timepoint

Medlem
Bra blogg med potensiale

Hei.

Ser at skrivelysten er på plass, og det er bra. Ang. design så er det bare en ting å gjøre, og det er å lese bøker om webdesign/ design.
Nå er det begrenset med muligher i blogspot, men noe er det såklart.

For "å sprite opp" bloggen er flere bilder tingen. Eks. bloggpost om en Lang Tur, ta med et bilde fra turen. Eks. blogpost Nå begynner det å regne mye i Haugesund, her hadde et bilde av skittværet vært bra innhold.

Blogg på!
 
Topp