Da har jeg prøvd den automatiske metoden og den fungerte fint bortsett fra at den ikke aktiverte pluginsene igjen automatisk. Fikk litt hetta når jeg sjekket siden og ingenting fungerte, puh. Men den tar jo backup også så det er ingen krise.
WPAU er ikke bra til alt. Jeg får ikke logget inn på flere blogger jeg har brukt den på. Det er et vanlig problem.
Finnes det noen andre enkle måter å oppgradere WP på?
Når alt lastes opp på en gang så skriver man over themes m.m. Ikke så bra. Har 90 blogger som må oppdaters. Pokker at WPAU ødelegger login. WPAU er perfekt ellers.
Det er jo bare å laste ned pakken, zippe opp fila, stripp ut innholdet i themes fila, zip det tilbake, last det opp på egen server, og pakk det ut derfra.
Man trenger ikke nødvendigvis laste det ned, og pakke det ut fra wordpress.org
safe_mode=på, er det ikke sånn man sier det? Har ikke lest så mye rundt emnet, men hosten min, one.com, har alltid det på, noe som gjør at innstikket ikke fungerer.
Hvis du ikke får logget på admin etter å ha brukt den automatiske oppgraderinga så bruk ftp og forandre mappa plugins til pluginsold, da får du logget inn.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.