Kenneth Dreyer
Well-Known Member
Hei,
Jeg sitter og stusser på om jeg skal endre litt kategorier her på WF. Jeg er interessert i deres innspill. Her er mine forslag:
Under Søkemotorer:
Under Markesføring:
Under Business:
Under Utvikling og design:
Under Webforumet:
De fleste endringene vil da bli gjort i kategorien for "Utvikling og Design". Denne brukes ikke så mye uansett, så føler ikke behovet for så mange kategorier der. Hva tror dere?
Jeg sitter og stusser på om jeg skal endre litt kategorier her på WF. Jeg er interessert i deres innspill. Her er mine forslag:
Under Søkemotorer:
- "Sesam" og "Andre søkemotor" blir slått sammen
Under Markesføring:
- Jeg liker det slik det er. Ser igrunn ikke noe behov for endringer.
- Hente inn "Trafikk Analyse" kategorien. Denne synes jeg ikke er nok fokus på. Man kan tjene mye på å analysere trafikken sin riktig.
Under Business:
- Kunne tenke meg en ny kategori for regnskap og administrasjon av bedrift. Spesielt nå i det siste har det vært mye snakk om hvordan ting og tang skal føres i regnskapet. Tror det kunne vært en god ide til senere og ha dette fordelt i en egent kategori for å gjøre det lettere å finne neste år når vi igjen skal ta årsoppgjøret.
Under Utvikling og design:
- Slå sammen "Webutvikling", "Brukervennlighet", "HTML og nettside design", "Grafikk og multimedia", "Programmering", "Databaser" til bare "Webutivkling".
- Fjerne underkategorier på "Innholds kontroll".
- "Side & Server administrasjon" med underkategorier til "Webutvikling" og flytte Trafikk analyse opp til Business.
- Slå sammen "Produkter og Verktøy" med "Script". Skal vi beholde "hosting" som egen underkategori eller flytte til egen kategori?
Under Webforumet:
- Ser Ingen grunn til endringer.
De fleste endringene vil da bli gjort i kategorien for "Utvikling og Design". Denne brukes ikke så mye uansett, så føler ikke behovet for så mange kategorier der. Hva tror dere?