Msites Ltd
Livsnyter
Mener du at Verdun Group er skylden i at 1700 selskap slettes? Eller hva var poenget med din kommentar
Mener du at Verdun Group er skylden i at 1700 selskap slettes? Eller hva var poenget med din kommentar
Saken er at hvis du eier et utenlandsk selskap kan du bli dømt for deres handlinger i norge.
Er vel mer aktuelt for de fleste med Domain privacy - Wikipedia, the free encyclopedia modell
Ikke alltid det er eksponering av baller som er poenget Peter, ofte er det bare å tjene penger.
Kanskje ikke så lett å forstå for de som gjør alt for å være linselus.
Neida, ikke hvis medfører utestengelse..
Men ærlig talt, hvorfor skal noen som vet at det driver på kanten av loven gjøre det lettere for lovens lange arm å bli tatt? Tipper de prioriterer de som krever minst etterforskning for å ta for å få best mulig statistikk på antall saker.
Ser ikke for det som særlig nyttig å på liv og død utfordre loven dersom du har funnet et smutthull ved å komme rundt den..?
En feig løsning. Skal du bryte loven får du jammen meg stå for det! Det mener jeg faktisk. Det er helt OK å utfordre lovverket ved f.eks å markedsføre gambling i strid med lotteriloven så lenge man gjør et bevisst valg. Dette med å gjemme seg bort eller å etablere firmaer på Malta synes jeg vitner om manglende baller.
Det er rett og slett feigt.
Det er vel omtrent like feigt som de som er ansatt for å forvalte norges formue gjør det Honorar fra Oljefondet havner i skatteparadis - HegnarOnline