MLM og timeshare er som du riktig poengterer to forskjellige buisenessmodeller.
Jeg tok også et søk på "Coastal Vacations" i google og fikk opp noen veldig interessante artikler.
Er nok ikke det selskapet jeg ville assosiert meg med, for å si det slik
Ja det har du HELT rett i! Det er 2 veldig forskjellige grunn modeller..
Dette har INGENTING med MLM eller multilevel marketing og gjøre..
Er det ikke slik at det vil alltid være tvilsome kommentarer, personer, programmer eller firmaer i en hver sammenheng når det gjelder konsepter hvor det er mulig og tjene gode penger!
Selv børsen i Norge og noen av Norges rikeste børsmeglere er tvilsome til tider.. Kan man litt om trading av aksjer så ser man fort hvor et få tall mennesker kan raide en hel børs... Med tvilsom hensikt!
Slik er det alltid..
Kan du komme med noen eksempler på hoteller for eks ?
Crimson Mask
Ja hva vil du vite? Rabatt muligheten, utvalget?
tror du virkelig jeg gidder og utdybe meg ovenfor en person som slenger kommentarer som hentyder til janteloven fra første stund.
Er man seriøst interessert så går man frem på en annen måte... Og jeg vil gladlig vise til kvitteringer, bilder og detaljer fra mine mange opphold i London, LA, Las Vegas m.m.
PS: TOPIC i denne tråden er det IKKE jeg som har skrevet..
jeg har på ingen måte kalt meg en ekte gründer! Så hvis du leser denne tråden og assosierer meg med topic så er det feil. Jeg har kun kommet med innspill hvordan jeg mener en ekte gründer jobber på bakgrunn av erfaringer fra andre i min omgangskrets.