Kjapp og trygg hosting for Wordpress

En ekte gründer

picxx

Well-Known Member
Skilte ut disse postene fra tråden media total, da det var mange flere off-topic svar der enn svar som var gitt til trådstarter.
 
Haha.. Du er bare latterlig! Vet du hva MLM er?
Fortell meg gjerne hvor programmet du refferer til jeg selger er MLM!
Og du er velkommen til og komme på besøk til meg så skal jeg vise deg hvordan jeg jobber...

Men du er jo ikke annet en nok en nordmann som gjemmer seg bak en nick og bruker janteloven for det den er..

Latterlig og ynklig! Ja du ja! :rolleyes:



Kan du komme med noen eksempler på hoteller for eks ?

Crimson Mask
 

picxx

Well-Known Member
Haha.. Du er bare latterlig! Vet du hva MLM er?
Fortell meg gjerne hvor programmet du refferer til jeg selger er MLM!

MLM og timeshare er som du riktig poengterer to forskjellige buisenessmodeller.
Jeg tok også et søk på "Coastal Vacations" i google og fikk opp noen veldig interessante artikler.
Er nok ikke det selskapet jeg ville assosiert meg med, for å si det slik :)
 

Harlem

Medlem
MLM og timeshare er som du riktig poengterer to forskjellige buisenessmodeller.
Jeg tok også et søk på "Coastal Vacations" i google og fikk opp noen veldig interessante artikler.
Er nok ikke det selskapet jeg ville assosiert meg med, for å si det slik :)


Ja det har du HELT rett i! Det er 2 veldig forskjellige grunn modeller..
Dette har INGENTING med MLM eller multilevel marketing og gjøre..

Er det ikke slik at det vil alltid være tvilsome kommentarer, personer, programmer eller firmaer i en hver sammenheng når det gjelder konsepter hvor det er mulig og tjene gode penger!

Selv børsen i Norge og noen av Norges rikeste børsmeglere er tvilsome til tider.. Kan man litt om trading av aksjer så ser man fort hvor et få tall mennesker kan raide en hel børs... Med tvilsom hensikt!

Slik er det alltid..



Kan du komme med noen eksempler på hoteller for eks ?

Crimson Mask

Ja hva vil du vite? Rabatt muligheten, utvalget?
tror du virkelig jeg gidder og utdybe meg ovenfor en person som slenger kommentarer som hentyder til janteloven fra første stund.
Er man seriøst interessert så går man frem på en annen måte... Og jeg vil gladlig vise til kvitteringer, bilder og detaljer fra mine mange opphold i London, LA, Las Vegas m.m.


PS: TOPIC i denne tråden er det IKKE jeg som har skrevet..
jeg har på ingen måte kalt meg en ekte gründer! Så hvis du leser denne tråden og assosierer meg med topic så er det feil. Jeg har kun kommet med innspill hvordan jeg mener en ekte gründer jobber på bakgrunn av erfaringer fra andre i min omgangskrets.
 
Jepp du gir folk mange grunner til og ta timeshare sakene dine seriøst.

Hadde du hatt noe og vise til hadde du listet opp noen hoteller for eks. Men neiiiiiida du går rett i angrep.


Viss du ikke har baller nok til og vise til noe konkret kan du ta hele konseptet ditt og stappe det opp i rævva. For så mye verdt er det.


Crimson Mask
 

Harlem

Medlem
Jepp du gir folk mange grunner til og ta timeshare sakene dine seriøst.

Hadde du hatt noe og vise til hadde du listet opp noen hoteller for eks. Men neiiiiiida du går rett i angrep.


Viss du ikke har baller nok til og vise til noe konkret kan du ta hele konseptet ditt og stappe det opp i rævva. For så mye verdt er det.


Crimson Mask

Igjen så viser du en side av deg selv som det ikke går ann og ta seriøst!
Du snakker om ting du overhodet ikke har peiling på! Først mener du at dette er MLM, så forteller jeg deg at dette er IKKE MLM, så mener du at dette er Time Share...

Har du i det hele tatt peiling på hva du snakker om? Vet du hva time share er? Eller må du google det for og fortelle meg!

På toppen av det hele har du en språkbruk som viser at du er fortatt i puberteten og har ingenting på et forum som dette og gjøre...

Kom fra fra skyggen og diskuter på en voksen måte som resten av forumet her gjør så vil du bli tatt seriøst!

Er du nyskjerrig på det jeg selger så er du velkommen til og kikke nærmere på den om du vil...
 

picxx

Well-Known Member
Hold diskusjonen på et saklig og voksent nivå gutter!
 
Igjen så viser du en side av deg selv som det ikke går ann og ta seriøst!
Du snakker om ting du overhodet ikke har peiling på! Først mener du at dette er MLM, så forteller jeg deg at dette er IKKE MLM, så mener du at dette er Time Share...

Har du i det hele tatt peiling på hva du snakker om? Vet du hva time share er? Eller må du google det for og fortelle meg!

På toppen av det hele har du en språkbruk som viser at du er fortatt i puberteten og har ingenting på et forum som dette og gjøre...

Kom fra fra skyggen og diskuter på en voksen måte som resten av forumet her gjør så vil du bli tatt seriøst!

Er du nyskjerrig på det jeg selger så er du velkommen til og kikke nærmere på den om du vil...

Jeg har aldri kalt det for MLM. Jeg sa det var værre en det vanlige MLM mølet.

Jeg spurte deg om du kunne komme med konkrete navn etc. Men neida du måtte komme med janteloven igjen. Snakker om og være moden.


Som sagt jeg spør deg igjen. Kan du komme med noen konkrete navn på hoteller cruise selskaper flyselskaper etc. Eller blir det bs om janteloven igjen? Eller er det fordi du ikke har noen konkrete navn og komme med?
 

Harlem

Medlem
I stedet for og være en kverulant bak PC`n din så kunne du tatt deg 5 min og snoket gjennom siden min så hadde du får svar!

Her har du linker til aktuelle hoteller som gir deg 50% rabatt.
I tillegg ser du logoene under til alle samarbeidspartnerene Coastal bruker!
CoastalsCash - Its not a job, its a way of life!


Her ser du logoen til alle leilighet/hus samarbeidspartnerene!
CoastalsCash - Its not a job, its a way of life!


Her har du link til enda flere "condo`s"!
Den øverste er mine egne bilder... Gutta på bildene er kompiser som jeg bodde sammen med i Las Vegas Nov 2005!
CoastalsCash - Its not a job, its a way of life!


Her er Coastals samarbeidspartnere for utleie av bil!
CoastalsCash - Its not a job, its a way of life!


Her har du bilde av meg og bilen jeg leide Juni 2006.
CoastalsCash - Its not a job, its a way of life!

I tillegg finnes det cruise rabatter, 3 dagers mini cruise i karibien hvor du betaler kun havne avgift på noen hundrelapper ....

Pluss mye, mye mer...

Man kan alle dette useriøst eller tullete.. Det er opptil hver enkelt.
Men Coastal har overlevd med samme eiere i over 12 år nå... Det hadde det ikke om det hadde vært scam!

Happy now??
 
Topp