Det ser ut til at det er den der ja. Mulig denne du linker til er en oppfølger eller noe, selv om jeg ikke ser noen forkjell på spesifikasjonene. Den jeg har kostet £99. Ikke $. Pundet er jo så langt nede for tiden.
Joda, den har touchscreen og slik jeg opplever den funker den veldig bra. Har riktignok hatt den bare en liten dag og kan jo derfor ikke komme med noen stor test av telefonen. Jeg forstår heller ikke hvordan minnekort funker på den enda jeg ser i menyer og slikt at det er et minnekort på 2GB et sted i den. Vet altså ikke hvor det er. (Ikke så nøye for meg atm egentlig.) Ellers har jeg selv ikke annet enn gode erfaringer med Touch Screen. Selv tilbake på min første telefon med Touchscreen (kjøpt i 2005) var jeg godt fornøyd.
Ellers er det en morsom funksjon jeg desverre ikke har nytte av da. Analog TV er jo morsomt og ha en i en mobiltelefon. Funker desverre bare i noen få land hvor Storbritannia var nærmeste. Får ta meg en tur dit når jeg vil se på TV tenker jeg.
Jeg er også litt sjokkert over et kamera som det står at skal ta bilder på opptil 12,1 MP. Er dette vanlig å skrive på slike telefoner uten at det faktisk er det inne i dem?