Enig i at ProIsp er dyktige. Men det er bedre å samle domenene sine på domeneshop.no, som er nummer en på dette, og heller peke domenet til webhotellet du bruker. Da er du mye friere hvis du bytter leverandør. Da bare endrer du navnetjenerne på domeneshop og peker de til det nye webhotellet.
Prisene hos f.eks Pro Isp er ikke så ille de heller sammenlignet med Domeneshop. Faktisk så er Pro Isp på det jevne rimeligere og dette er også når rabattene til Domeneshop begynner å påløpe:
Eksempler på noen få TLDs
.net inkl mva Pro Isp: 86.25,- Domeneshop: 95,-
.com inkl mva Pro Isp: 86,25,- Domeneshop: 95,-
.org inkl mva Pro Isp: 86,25,- Domeneshop: 95,-
.biz inkl mva Pro Isp: 86,25,- Domeneshop: 125,-
.info inkl mva Pro Isp: 86,25 Domeneshop: 95,-
.se inkl mva Pro Isp: 136,25 Domeneshop: 150,-
.dk inkl mva Pro Isp: 86,25 Domeneshop: 95,-
.no inkl mva Pro Isp: 136,25 Domeneshop: 125
Domeneshop er kun billigere på .no og det er med ca hele 11,-.
Det var prisene, så er det kundesidene. Her får jeg en perfekt oversikt over hva jeg har tilgjengelig hos Pro Isp til enhver tid:
Ved klikk på boksen "Domener" får jeg full informasjon om domene mine. På bildet under har jeg klikket meg inn på et domene "123fotball.no" og her kan jeg enkelt og effektivt gjøre alt jeg ønsker med mitt domene på en ryddig og oversiktlig måte.
Så jeg er totalt uenig med deg. Jeg velger å beholde domenene mine der hvor jeg føler jeg får mest igjen for pengene mine både når det gjelder kundesidene, support, priser og kvalitet.
Du skriver "De er nummer 1 på dette". Hva er Domeneshop nummer 1 på? Hvis det ikke er prisene eller supporten? Og hvorfor er jeg ikke like fri på å bytte leverandør dersom jeg bruker Pro Isp kontra Domeneshop? Forstår egentlig ingen av argumentene dine uten at jeg ønsker å fremstå frekk. Så gjerne vær litt mer konkret
Og dersom noen skulle lure: Pro Isp sine systemer er også helautomatisert og man trenger ikke signere noen egenerklæringer når man bestiller et domene
Carpe Diem.