Hei folkens. Jeg har lest gjennom kommentarene, og har forståelse for mange av dem.
Dessverre kan jeg ikke av juridiske årsaker legge ut en detaljert beskrivelse av hva saken dreier seg om, da det er en tredjepart involvert som vi har hatt en juridisk strid med.
Imidlertidig har problemet ifht. domeneshop blitt løst etter at jeg skrev en lengre (og vennligere) e-post til daglig leder hos domeneshop. Han løste dermed problemet ganske fort, noe som jeg mente også burde være en enkel sak i starten.
I etterkant kan man si at jeg har både vært for følelsesmessig ladet, og for lite høflig i forhold til å uttrykke meg på en korrekt og høflig måte i saken, og istedetfor å poste innlegget på dette forumet som jeg gjorde i går, så burde jeg heller prøvd å ta opp saken med domeneshop på en mer 'sivilisert' måte.
Uansett ligger det mye bak her (utenom domeneshop) som jeg dessverre ikke kan gå ut med på dette forumet. Så man kan nesten si at supporten til domeneshop er adekvat, og at de irritasjonsmomenter jeg har opplevd i så måte ikke kan tillegges annet enn det man kanskje rimeligvis må forvente av en slik aktør.
At førstelinje support ikke er de som er flinkest til å se sammenhenger og fikse ting (kanskje de ikke engang har tilstrekkelig tilgang), og at noen av dem har problemer med å opptre imøtekommende mot sure og krevende kunder er vel ikke mer enn hva man kan forvente av menneskelig reaksjon, selv om jeg mener det er uprofesjonelt. Mange ville nok ment at jeg som kunde også opptrede uprofesjonelt, men de vet lite om det som ligger bak her.
Man kan vel si det sånn at det har kokt på kasserollen ganske lenge, og jeg har vært behersket og høflig hele tiden, og så har det vært ting i det siste som har fått kasserollen til å koke over, og da har jeg ikke brydd meg med å være høflig og profesjonell i all min kommunikasjon. Og dermed har det også medført at andre var mindre villige til å hjelpe meg med mine problemstillinger.
Men jeg har vært i kontakt med domeneshop, og daglig leder har etter å ha fått forklart probleme på en høflig og sivilisert måte løst det ganske enkelt, akkurat slik jeg så for meg det kunne blitt løst ved førstegangs henvendelse.
Siden denne saken nå er ute av verden, er det ingen hensikt å koke videre på den. Mitt utbrudd i første posten må dermed sees i lys av at det skjedde i frustrasjon fordi jeg ikke fikk hjelp til å løse det jeg anså som en relativ triviell sak. I etterkant har dette løst seg når jeg fikk tak i en som var mer teknisk kompetant (daglig leder), og saken er nå ute av verden.
Det ville nå derfor være urimelig at første innlegget skal stå slik det står, all den tid det nesten blir som å skyte spurv med kanoner.
Ja, kundeservicen til domeneshop har til tider ikke vært helt på topp, men når man purrer på en sak, så blir det som regel en løsning på det likevel.
Angående førsteinnlegget hadde jeg tenkt å redigere dette, men jeg kunne ikke se noen knapp som gjorde det mulig. Så da må det være opp til admin hva som skal gjøres. Enten kan innhold av førsteinnlegget fjernes, eller så kan kan hele tråden fjernes også for min del. Eller om man vil at det skal stå som det står, så er det jo også greit for min del.
Kort sagt; admin får avgjøre videre gang.
Uansett kommer jeg nok til å delta litt på forumet her, kanskje det er noen tips som kan utveksles.
Takk.