Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Diskutere politikk?

Tonny Kluften

Administrator
Hvis det skal diskuteres politikk må man gjerne gjøre det, men ikke her på WF.
Foran forrige valg kom det utrolig mange sure, usaklige og ubegrunnede kommentarer, beskydninger osv. til alle som tok et politisk standpunkt i diskusjoner.

Siden medlemmene her på WF ikke har mulighet til å diskutere på en skikkelig måte blir politiske diskusjoner slettet.

Beklager på forhånd til de som blir fornærmet fordi moderatorer sletter politiske poster. Ja, dere har rett til å bli fornærmet, men WF har også rett til å holde en skikkelig tone.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
God avgjørelse, men jeg håper i alle fall at engasjerte webentreprenører stemmer!
 

picxx

Well-Known Member
Enig med Kenneth.
Politikk har ikke en plass her på webforumet.
 

picxx

Well-Known Member
Må si at jeg ikke skjønner hva som er farlig med politikk. Men respekterer selvfølgelig avgjørelsen.

da har vi alle respeltert at politikk ikke skal diskuteres her på webforumet, så der ikke problemet?
 

pleb

Medlem
Må si at jeg ikke skjønner hva som er farlig med politikk. Men respekterer selvfølgelig avgjørelsen.

Nå er jo "webnorge" ganske smalt, og av erfaring kan jeg si at de aller fleste politiske diskusjoner en eller annen gang ender med konflikt. Så om èn stemmer Rødt og en annen stemmer Demokratene vil man til slutt få en del drittkasting o.l. på forumet her i disse situasjonene.

Kan jo feks se til en diskusjon om pelsdyr i Kina (der blant annet du var ganske involvert) hvor det ble ganske dårlig stemning på grunn av politisk uenighet.

Politiske debatter på nettet virker egentlig å være ganske destruktive i det hele tatt.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Etter min oppfatning er kunnskapsnivået om politikk blant brukerne på WF for lavt til at diskusjoner rundt politikk kan bli matnyttige.

Derfor støtter jeg avgjørelsen.
 
Topp