DIBS PayPal

Kassimaja

Geocacher
Fant ut at DIBS tilbyr PayPal som betalingsmåte og må si at jeg ikke skjønner konseptet. Blir ikke det som om Pepsi skulle begynne å selge produkter fra Coca Cola?

Begynner det å gå opp for flere hvor håpløst det er å betale med de ordinære løsningene med kodekort og det hele?

DIBS Paypal | DIBS Payment Services

Kassimaja

Geocacher
Hvordan er prisene på PayPal vs. DIBS PayPal?

Godt spørsmål. Tenkte jeg skulle ringe i dag og høre, men tiden strakk ikke til. HUsker jeg på det i morgen, kan det hende jeg ringer og finner ut litt mer.

Merkelig i grunn at ikke bare brukerne, men også DIBS ser at det for mange kan være en fordel og bruke PayPal og slipper innløsernes rigide krav om bankID

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Svaret er nok at de ønsker et altenativ til kundene mens de venter på at innløseravtalen blir klar. Noe som normalt sett tar 2-3-4 uker.

Når DIBS nå kan tilby Paypal fra dag 1 kan kundene gå online med sin DIBS konto "på dagen", en har altså et alternativ frem til en kan benytte VISA/MASTERDCARD direkte.

ChrisE

Medlem
Det høres logisk ut. Jeg har selv valgt å bruke paypal som løsning inntill innløseravtalen er i boks. Kjedelig å vente 2-3-4 uker ;)

Topp