Kjapp og trygg hosting for Wordpress

DIBS PayPal

Kassimaja

Geocacher
Fant ut at DIBS tilbyr PayPal som betalingsmåte og må si at jeg ikke skjønner konseptet. Blir ikke det som om Pepsi skulle begynne å selge produkter fra Coca Cola?

Begynner det å gå opp for flere hvor håpløst det er å betale med de ordinære løsningene med kodekort og det hele?

DIBS Paypal | DIBS Payment Services
 

Kassimaja

Geocacher
Hvordan er prisene på PayPal vs. DIBS PayPal?

Godt spørsmål. Tenkte jeg skulle ringe i dag og høre, men tiden strakk ikke til. HUsker jeg på det i morgen, kan det hende jeg ringer og finner ut litt mer.

Merkelig i grunn at ikke bare brukerne, men også DIBS ser at det for mange kan være en fordel og bruke PayPal og slipper innløsernes rigide krav om bankID
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Svaret er nok at de ønsker et altenativ til kundene mens de venter på at innløseravtalen blir klar. Noe som normalt sett tar 2-3-4 uker.

Når DIBS nå kan tilby Paypal fra dag 1 kan kundene gå online med sin DIBS konto "på dagen", en har altså et alternativ frem til en kan benytte VISA/MASTERDCARD direkte.
 

ChrisE

Medlem
Det høres logisk ut. Jeg har selv valgt å bruke paypal som løsning inntill innløseravtalen er i boks. Kjedelig å vente 2-3-4 uker ;)
 
Topp