Det snør Det snør !!

picxx

Well-Known Member
Sikker på at du ikke har hatt Kenneth på besøk?

Påstand: Du har thailandsk versjon av FF og den har ikke vinterdekk for å si det slik.

Kræsjer totalt etter noen sekunder med snø...ikke mulig for meg å lese webforumet med snø :(
 

picxx

Well-Known Member
Glem den siste der...var jo bare å strippe bort j/s så var jo snøen borte :D
 

gjedda63

Medlem
Er ikke der dataeksperter , kodere og utviklere å¨høyt plan. Og her sitter jeg en vanlig bruker med verdens simpleste laptop og har ikke det minste problem med snøværet !
 

Knut

Medlem
Hahaha skulle akkurat til å skrive noe lignende. Dere klår for mye gutter... Standard innstillinger på alt er det som skal til. :D:D:D
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Tja, til mitt forsvar kan jeg si at jeg aldri har kategorisert meg på høyt plan som utvikler, koder og heller ikke dataeggspert. Jeg er da den beste av de beste på alle tre områder, langt forbi høyt plan. Meeeget langt! Jajajaja. Det er det jeg har sagt i hele mitt liv! :D

gjedda63 skrev:
her sitter jeg en vanlig bruker med verdens simpleste laptop og har ikke det minste problem med snøværet !
Så bra. :)
 

zapotek

Medlem
Ser noen forum har "julenissesmileys". Altså når du lager en smiley, blir det til en smilende julenisse.
 

webpiken

Medlem
Ikke glem at jula ikke er her før om noen uker da gutter! Først skal vi ha advent :)

Hjemme hos oss er det strengt forbudt med julepynt før lille julaften.
 
Topp