Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Cube Store - Ønsker tilbakemeldinger

Turbo Heidi

Member
Kunne tenkt meg en tilbakemelding fra dere om hva dere tenker.
Alt fra design, til tekst, osv. Helst så detaljer som mulig.

http://cubestore.no

Har fått høre fra venner og kunder at eg sliter litt med rettskriving på nettbutikken. No har eg brukt både Word og internett for å sjekke opp rettskrivingen, men der er visst ingen feil.

Samtidig så hadde det vore flott med noen tips til marknadsføring. Betaler for Facebook marknadsføring, men det gir meg veldig lite. Samtidig bruker eg google plus.

Har ukentlige kampanjer på forskjellige varer.

På forhånd tusen takk for ris/ros.
 

erlsae

Medlem
Du har iallefall gjort store designendringer siden sist jeg var innom nettbutikken din, og nå liker jeg faktisk det jeg ser veldig godt! Likevel er det ett par småting jeg kan pirke på:

  • Logoen må være større. Slik den er nå krymper den blant alle elementene du har på siden.
  • Jeg ville hatt fargerike slider-bilder. Det er det første kunden ser når hanhun besøker butikken din. Det er viktig at det er tydelig. Se feks hvordan Vollvik gjør det på sin Ludostore.no.
 

Steve Cash

Medlem
Jeg ble fascinert av batteriene som kan lades i vann, kanskje jeg kjøper et sett. Men detaljen å bemerke er at det står: "Lad batteriene før dem brukes første gangen." Der skal det være de, ikke dem. "Husk å lade batteriene før de brukes første gang" tror jeg er en bedre setning.
 
Har fått høre fra venner og kunder at eg sliter litt med rettskriving på nettbutikken. No har eg brukt både Word og internett for å sjekke opp rettskrivingen, men der er visst ingen feil.

Det er fortsatt en god del feil, men dette går mest på gramatikk. Du bør betale noen for å se på dette for deg, eller få en venn med peiling til å hjelpe deg. Produktbeskrivelsene er ikke bra nok, og det mener jeg er viktig å fikse. Google og Word holder ikke.

Ellers registrerer jeg at du har fikset problemet du hadde med hastigheten på siden, noe som er veldig bra!
 
Og for Guds skyld, rett "Lager tømming" til "Lagertømming" med én gang! Jeg har selv blitt immun mot den typen feil, men vet om mange det klikker fullstendig for når de ser sånt.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Ang skrivefeil så er det mange "slurvefeil".

Lyst å sette ett ekstra flott preg på badet og dusjen din?
Dette dusjhodet gjør det morsommere å dusje. Den lager ett flott diskotek mens du er i dusjen. Er utrolig artig og dusje når du har dette dusjhodet. Dusjhodet lyser opp i 6 flotte farger. Dusjhodet er ikke av typen sparedusj.

Skal være

Lyst å sette et ekstra flott preg på badet og dusjen din?
Dette dusjhodet gjør det morsommere å dusje. Det lager et flott diskotek mens du er i dusjen. Er utrolig artig å dusje når du har dette dusjhodet. Dusjhodet lyser opp i 6 flotte farger. Dusjhodet er ikke av typen sparedusj.
 
Lyst å sette et ekstra flott preg på badet og dusjen din?
Dette dusjhodet gjør det morsommere å dusje. Det lager et flott diskotek mens du er i dusjen. Er utrolig artig å dusje når du har dette dusjhodet. Dusjhodet lyser opp i 6 flotte farger. Dusjhodet er ikke av typen sparedusj.

Fortsatt en veldig dårlig tekst.
 
Skjønte det - ikke noe i veien med innlegget ditt. Prøver bare å få frem at trådstarter bør få noen andre til å skrive tekstene sine.

Og det er absolutt ingen skam å be om hjelp til det. Å skrive slike tekster er veldig vanskelig; mye vanskeligere enn folk flest tror.
 
Sist redigert:
Har tittet litt på nettsiden din og du burde absolutt få noen til å sette av et par timer til å gå igjennom alt av tekster.
I bildekarusellen på forsiden står det "Lager tømming", det skal være "Lagertømming".

Når det er sagt så synes jeg forsiden kunne få litt større kontraster. I hvert fall få et skille mellom header og innhold. (innover på siden løses dette bra med den svarte "breadcrumb baren").

Lykke til :)
 

Turbo Heidi

Member
Tusen takk. Har tenkt tanken på sette vekk produktbeskrivelsene, men usikker på hvem eg skal spørre. Og eg vet at eg er veldig dårlig på orddeling. Vet ikkje om det går an og legge ut her inne?

Når det gjelder Oslos sorte gull så er det lite eg kan gjøre med den. Det er produsenten sine ord. Hehe....

Har tenkt å gjøre som eg fikk tips om her og lage en slider som er mer fargerik. Samtidig som eg skal ha noen til og få beskrivelsene bra.
 
Topp