kvinnedama
New Member
Jeg vet ikke om jeg har lagt ut dette i riktig tråd, men jeg får uansett fortelle hva slags problemer jeg opplever.
Jeg opplever noe jeg tror er cracking?
Her er problemene jeg opplever:
- På siden min så kan ting jeg har skrevet på siden min legge seg i en slags fil på desktopen.
- Antivirus/brannmur er plutselig borte.
- spam har blitt sendt ut med min epostadresse.
- bilder lagt ut på siden min flytter seg plutselig andre steder.
Jeg har brukt en bedrift som har scannet og sett over ting. Jeg har så mye antimaleware og lignende på dataen nå at denne bærbare maskina tåler snart ikke mer.
Jeg vet ikke om dette er pga brannmurer og antivirus, men pcn jobber hardt og "brummer".
Inne i wordpress så vet jeg at noen kan komme seg inn. Til tross for alt av antimaleware, antispam, brannmurer og nye passord hele tiden.
Vet noen hva jeg kan gjøre?
Det er veldig slitsomt å sitte å selve julaften å prøve å løse ting igjen og igjen, og jeg har ikke kompetansen til å gjøre det lenger heller.
jeg vil legge til at jeg har ikke virus, og spam blir aldri sendt i fra meg.
Jeg opplever noe jeg tror er cracking?
Her er problemene jeg opplever:
- På siden min så kan ting jeg har skrevet på siden min legge seg i en slags fil på desktopen.
- Antivirus/brannmur er plutselig borte.
- spam har blitt sendt ut med min epostadresse.
- bilder lagt ut på siden min flytter seg plutselig andre steder.
Jeg har brukt en bedrift som har scannet og sett over ting. Jeg har så mye antimaleware og lignende på dataen nå at denne bærbare maskina tåler snart ikke mer.
Jeg vet ikke om dette er pga brannmurer og antivirus, men pcn jobber hardt og "brummer".
Inne i wordpress så vet jeg at noen kan komme seg inn. Til tross for alt av antimaleware, antispam, brannmurer og nye passord hele tiden.
Vet noen hva jeg kan gjøre?
Det er veldig slitsomt å sitte å selve julaften å prøve å løse ting igjen og igjen, og jeg har ikke kompetansen til å gjøre det lenger heller.
jeg vil legge til at jeg har ikke virus, og spam blir aldri sendt i fra meg.