Hva mener du med "spist opp av Codan"?
Nordic Insurance ble i Norge administrert under White Label Insurance som igjen ble administrert av Codan. Til slutt ble NI spist opp av Codan, som ville ha alt under ett flagg. Samtidig satt de også opp prisene.
abroke skrev:
Min erfaring tilsier ikke at Storebrand akkurat er en av de billigste. Men om du ønsker et aktør som er solid og med gode vilkår er det bra valg.
Mulig din erfaring er fra før de ble If, og i 7 år var de totalt borte fra markedet, sannsynligvis grunnet avtaler med de som kjøpte If.
Selv er jeg svært oppdatert på forsikringspriser, og bytter forsikringsselskap støtt og stadig(ikke bare fordi at ved bytte ved hver 6.måned, så hopper man ett steg videre på rangstigen hva angår bonus på bil), så per august 2012, så fantes det ingen forsikringsselskap som kunne gi meg lavere pris på det jeg ønsket, med unntak av båthengeren, enn Storebrand. Det er godt mulig det endrer seg i 2013, men når jeg i ettermiddag har sjekket, så seirer Storebrand med rett over 1900 kroner, på totalt 13600 kroner i forsikringer.