Og det er liksom betryggende for kunden?
At det er mulig, eller at det er folk som gjør det? Det er to veldig forskjellige ting.
At det er mulig å lage selv ganske fancy ting med wp uten å kunne kode for en femmer, det vil jeg si kan være et pluss for kunden, siden det betyr at de KAN gjøre mye selv uten å måtte kunne kode.
At folk derimot tar betalt for å lage en nettside, mens alt de gjør bare er å bruke ferdige plugins osv, det er en helt annen sak, og nå er jo du ny her, så du vet ikke at jeg har skrevet opp og i mente om det tidligere. Men nei - det syns jeg ikke er en bra ting.
Derimot - det du skrev var at man måtte kunne php og WP API for å kunne gjøre noe som helst i wp, og det som var poenget mitt var altså at det var helt på trynet feil.
WP er LITT bloated, det kan jeg være enig i, men egentlig ikke SÅ mye. Det aller meste der er ting som de fleste vil ha bruk for i noen grad, og hvis man skal ha noe som helst fleksibilitet må man nesten ha med noe som det sikkert er NOEN som ikke vil trenge.
Hvis ikke er vi i bunn og grunn tilbake på den gamle greia der alle måtte lage sine egne løsninger fra bunn av, og det blir ihvertfall mye bortkasta (og dårlig sikkerhet).