Men, som noen prøvde tidligere, så spør jeg også: Nevnt et alternativ som du, som gjør mye research, mener er bedre enn WP, Joomla eller Drupal og som blir oppdatert ofte.
Hvis du trenger CMS er
Expression Engine et brilliant alternative.
Tony J; skrev:
jeg synes WP har blitt til en greie hvor tankegangen er at "one size fits all" tankegang. Noe jeg ikke synes stemmer"
- Hva mener du egentlig med dette? Bare fordi "alle" bruker et CMS så er det noe galt med tankegangen til folk?
Vel, for å ta utgangspunkt i meg selv så er WP utelukket pga jeg trenger ikke et CMS, jeg trenger enkel software med få valg pga jeg gidder ikke å bruke tid på å rote rundt i dashbordet etter widgets, themes og plugins, det blir som å skyte spurv med elefantrifle. Derfor leita jeg etter software som passet mine behov i stedet for å vøre lat, sånn at jeg slapp det der.
Jeg planlegger også å legge ut bildene mine etterhvert, og da vil jeg prøve ut den før nevnte
Koken, jeg kunne naturligvis valgt WP/Joomla, men jeg er ikke interessert i tvike opp softwaren for å få det til å fungere, jeg vil bruke minst mulig tid innefor panelet, sånn at jeg kan konsentrere meg om det jeg vil ut på nett for.
Trenger jeg en dag et CMS skal jeg naturligvis vurdere WP, men siden jeg fant softwaren bloated allerede i 2010, så vil jeg gi noe annet en sjanse, som f.eks leeflets, siden jeg har stor sans for Jason Schullers softwarefilosofi.
vil tro at Wordpress velges for de som ikke er flinke nok i programmering og design til å sette opp noe selv, men som har lite-litt peiling til å gjøre små endringer her og der.
De velger det fordi de ikke blir anbefalt noe annet fordi folk som jobber med det her ikke er interessert i å oppdatere sin viten om hva som er der ute av publiseringssoftware for nett, er min teori.