Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bruke webhotell på nytt domene

Erlend

Medlem
Da har jeg fått det til takket være fantastisk kundeservice hos Domeneshop. Kundeservice klokka 23.00 på kvelden er ikke verst ;)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Og hva skulle navnet på mappen være? Uten .com?

Spiller ingen rolle, da du legger inn en DNS-peker på domenet som redirecter det til valgt destinasjon.

Forøvrig så jeg stor humor i at trådstarter helt åpenbart var sinnsykt fornøyd med Atomets svar, som jo tross alt var galt. :)
 

Erlend

Medlem
Spiller ingen rolle, da du legger inn en DNS-peker på domenet som redirecter det til valgt destinasjon.

Forøvrig så jeg stor humor i at trådstarter helt åpenbart var sinnsykt fornøyd med Atomets svar, som jo tross alt var galt. :)

Hehe, fant ikke ut at det var galt før etterpå :p
 

peterandrej

pensjonert moderator
Det hadde vel kanskje noe å gjøre med at jeg var førstemann som faktisk gadd å skrive et litt ordentlig svar ;)

Nja, jeg tror ikke det. Du fikk faktisk ryktepoeng og alt sammen. Fordi du skjønte det "riktig" som han sa. Jeg fant det VANVITTIG underholdende. Forøvrig mente jeg at mitt svar var ganske bra, nemlig at Domeneshops serviceavd - som jo er upåklagelig - måtte jo være riktig adressat for spørsmålet trådstarter hadde.

Kopi:
Du skjønte riktig ja. Ryktepoeng gitt til deg ;) Noen som vet om dette er mulig hos Hostgator?
 

Erlend

Medlem
Nja, jeg tror ikke det. Du fikk faktisk ryktepoeng og alt sammen. Fordi du skjønte det "riktig" som han sa. Jeg fant det VANVITTIG underholdende. Forøvrig mente jeg at mitt svar var ganske bra, nemlig at Domeneshops serviceavd - som jo er upåklagelig - måtte jo være riktig adressat for spørsmålet trådstarter hadde.

Kopi:
Skjønner ikke hva som er så morsomt med dette :eek:
 

Erlend

Medlem
Det var da som faen da! Beklager ordbruket. Jeg må gratulere deg Atomet du hadde riktig. Det er visst ikke mulig å bruke webhotellet til mere enn ett domene. Ganske ubrukelig om du har flere domener. Vel vel, får vel skifte til Hostgator da.
 

picxx

Well-Known Member
what? ut fra forklaringen hos domeneshop, den som picxx linka til altså, ser det ut som det skal gå, selv om det er litt mer knotete å sette opp enn hos mange andre, og mye mer bortgjemt. Har du prøvd å ringe dem for å få hjelp?

Administrerer selv en konto hos DS for en kunde hvor vi bruker 4 domener på samme hostingkonto, så hvordan Erlend har funnet ut at dette ikke går skjønner jeg ikke helt?
 
Topp