godt mulig dette ikke faller inn under pyramidespill i lovens forstand, men uansett ser jeg ikke helt hva som er poenget.
Vinnersjansen blir større, men de potensielle premiene blir tilsvarende mye mindre, akkurat som med alle andre tippelag, og man er fremdeles ikke garantert noen premie, så enden på visa blir egentlig akkurat som for vanlig tipping.
Endelig en som kom med noe fornuftig
Premiene er så store i utgangspunktet, så det blir endel å vinne uansett.
Vinneren får 70%, 20% går til nettverket (dvs 10 ledd), 10% går til selskapet.
Minste gevinst som alene vinner er 100 mill. Dvs at hvis en i ditt nettverk vinner denne premien, sitter du igjen med 2 mill. Derfra blir bare jackpotpremiene større.
Teksten under er et eksempel. Det er teksten som skal være manus i en video om bonus systemet.
"Først vil jeg vise deg ”invitasjons bonus”.
Denne typen bonus er bare en engangs bonus og er laget fordi det skal være mer moro å invitere venner og familie..
Det første du vil oppleve er at når dine venner aksepterer din invitasjon, vil du få penger inn på din medlemskonto. Du vil få ca $86 for hver person som aksepterer din invitasjon. Disse personen får en posisjon i ditt level 1.
Når dine venner gjør det samme som deg også videre, vil du også få en bonus. Du får $43 pr person som aksepterer dine venners invitasjon, som havner i ditt level 2.
Du får $ 26 pr person i ditt level 3, $ 8 for personer i level 4 og level 5.
Fra level 6 og oppover til topp level ditt, level 10, vil du ikke få inviasjons bonus.
Så er det da ”Loyalty Bonus”. Det får du for alle aktive medlemmer i ditt nettverk helt opp til level 6.
Du får $ 0,17 pr aktive medlem i ditt nettverk 2 ganger i uka.
Hvorfor dette er så spesielt skal jeg vise i et eksempel til slutt.
Så er det da den råeste bonusen, ”BillyBonus”.
Det er så enkelt som at hvis hvem som helst i ditt nettverk opp til og inkludert level 10 vinner, får du en del av potten.
Du får 2 % av gevinsten. Det høres kanskje ikke så mye ut, men la oss vi at en i ditt nettverk er alene vinner, da får du minst $ 350 000 og til og med så mye som $ 4 500 000.
Nå skal jeg ta et eksempel:
Du inviterer venner, og 3 stk aksepterer. Du får da en bonus på $ 260.
Du inspirerer vennene dine, så de gjør det samme som deg. De inviterer og 3 stk aksepterer.
I dette eksempelet fortsetter det sånn videre til level 10
Fra nå vil jeg bare fortelle deg hvilke bonuser du ville fått i dette nettverket.
Du får en Invitasjons bonus på level 2 på $ 390, på level 3 på $ 702, på level 4 $ 702 og level 5 på $ 2105.
Du vil også få en loyalitetsbonus 2 ganger i uka på $ 190, noe som tilsvarer $ 1520 i måneden.
Oddsen for å være med å vinne en jackpot har nå også gått fra 1 til 116 531 800, til en odds på 1 til 1 316. En liten forbedring kan du si
Fordi oddsen er god for å vinne jackpot er oddsen også bedre for å vinne andre premier. Du vil ha en så god odds at du i teorien vil være med å vinne mange gevinster hver uke. I teorien vil du ha en inntekt på $ 5 026 hver måned, bare fra gevinstene.
Hvis vi ikke regner med invitasjonsbonusene på $ 4 160, som bare er en engangsbonus, så vi du sitte igjen med en fast samlet bonus på $ 6 586 pr måned."
Men denne typen tippelag/spille klubb vil potensialet for å sitte igjen med noe være endel bedre enn vanlig lotto. For å finne 3 stk som spiller lotto til vanlig, og få de til å bytte til et billigere lotto med bedre odds og større premier burde ikke være vanskelig
Dessuten er ikke denne websiden rettet mot Norge. Den er like åpen for alle land. Selskapet som eier denne websiden befinner seg ikke i Norge, men et enkelsk snakkende land og driftingen skjer derfra. Så lover og regler i mafia Norge er derfor ikke brutt.