BillyBonus

selbekk

Medlem
Morsomt å se noen bli offer for nettrollenes hvite raseri igjen. Lenge siden sist.

Lykke til med businessen - best resultat får man fra de man betaler for arbeidet. Hadde jeg fått en dollar hver gang jeg ble tilbud å bli med på et prosjekt der jeg "bare måtte gjøre all kodingen", hadde jeg vært en rik mann.

Ludo

Medlem
Morsomt å se noen bli offer for nettrollenes hvite raseri igjen. Lenge siden sist.

Føler meg ikke så veldig rasende jeg, akkurat :) Men det er greit å påpeke når noe ser ut til å være et svindelforsøk, som vel pyramide egentlig er. Det er ikke mulig å tjene penger på pyramide dersom man ikke sitter øverst i hierarkiet. Det handler vel mest om å ta vare på hverandre?

For de som tror BillyBonus-konseptet ikke er pyramide, anbefaler jeg å lese definisjonen på wiki, spesielt delen om bonusordninger og hvordan de som deltar i pyramidelignende aktiviteter alltid hevder at akkurat deres virksomhet ikke dekkes av begrepet.

Pyramidespill - Wikipedia

Som noen over her sa: Det er sjelden man kommer over et klarere eksempel på pyramide.

jonasali

Medlem
Samtidig er det jo fint at dersom folk søker på dette så kommer kanskje forumet høyt opp så folk innser at dette nettverket bare er svindel.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Topp