Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bilde av ditt kontor/arbeidsplass... [54kbps WARNING]

KristianM

Medlem
Her kan folket poste bilder av sitt kontor / arbeidsplass.

Driver og pusser opp et rom nå, og der blir det et lite hjemmekontor. Så er ute etter litt inspirasjon.

PS: De hadde ikke tastatur og mus, eller dokingstasjoner.

2ro6xlk.jpg

22f8tj.jpg

10gcrnt.jpg

2zion6u.jpg
 

Christian

Medlem
Oi! Ser at du har brukt Viseno til å hente ut bilder. Det som er moro er at vi har delt kontorer (og samarbeidet tett) med Viseno i et år, så jeg blir begeistret når jeg ser at du bruker verktøyet :)

Her er bildene fra Visenos kontorer, hvor vi satt i et år. Har ingen bilder av der vi sitter nå.

img_0405.jpg

018.jpg

015.jpg
 

KristianM

Medlem
Christian
Viseno bruker jeg meget ofte, og er storfornøyd. Eneste er en par elementære møbler jeg savner da..


metallian
Da er det bare og sette igang og rydde :p
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Skal spørre kånå å ta bilde av meg mens jeg sitter her og jobber. Gidder ikke ta føttene av sofa-bordet (arbeidsstillingen har blitt mye bedre etter at vi byttet ut det gamle bordet) :)

Apropos viseno:
Vi brukte det da vi solgte det gamle huset vårt (Enebolig Sandnes kommune: Kvitlyngveien 13, 4332 Figgjo - sjekk tegninger/3d) - som del av markedsføringen.
Vi brukte det også da vi bestemte oss hvordan det nye huset skulle se ut.
MEGET bra verktøy.
 

Keanu

Geek
Tar sjansen på å slenge opp noen bilder uten å rydde. Et tomt skrivebord er da et tegn på at man har alt for lite å gjøre! :D

IMG_3617.JPG

Ser jeg har nesten samme type tavle som Helge. Kunne tenkt meg å finne den størrelsen der. Min blir noen ganger litt for liten i grunn. (Bedriftshemmeligheter sladdet for sikkerhets skyld)

IMG_3619.JPG

Ser det skulle vært tørka støv, men sånt ser man kun i blitz. Normalt er det rimelig mørkt. : )

IMG_3620.JPG

Kaffekoppen - livsnødvendig
 
Sist redigert:

metallian

Medlem
Skal vi se-hva har vio her..... papiravfall eske i enden av pulten, viktig! Så ser jeg endel emballasje og vareprøver, sanyo XactiHD videokamera, Pentax K20D i veske og Tamron macroobjektiv.... altså kamerautstyr for 15k som ligger og slenger på pulten i rotet-nice. Askebeger og sigg (ja vett ;) ) masse papier-regninger, notater, notatblokk (3 stk faktisk), backup-harddisken på gulvet-koblet til også bare for å være sikker.... dette bildet fikk meg til å innse at jeg må skjerpe meg litt :D

Den knalle kontorpulten er forøvrig laget av min far hobbysnekker excellente :)

4419863467_a6f19ffa1c.jpg
 

peterandrej

pensjonert moderator
paj-kontor-001.jpg


Innhold:
2 stk EIZO 24"
1 stk Mac Pro
1 stk blomst, type stor (bak Mac Pro)
1 stk blomst, type mellom (foran første blomst)
1 stk skrivebord fra Binders, type enormt
1 stk Håg kontorstol m/vipp
1 stk mann, type pen

---

1 stk 21" TV (ikke i bilde)
1 stk Playstation 3 (ikke i bilde)
1 stk iMac 20" (ikke i bilde)
1 stk sofa, type gammel (ikke i bilde)
1 stk lenestol, type grønn (ikke i bilde)
 
Sist redigert:
Topp