Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Beste måtene å fremme en internettbutikk på nett

Christian

Medlem
Bruker i dag noe som heter mystore.no og har cloaket domenet til adressen jeg har på nettbutikken. Er det en litt dum løsning kanskje?

Hehe, der måtte jeg dra litt på smilebåndet. Ynge, som du spurte der er han som eier Mystore.no :)

Spennende prosjekt du har! Bare responsen på dette forumet viser jo at det er et stort marked for dette.

Vi skal snart starte å selge (banner)annonser for nettstedet RUBRIKK.NO - Ett søk - Alle annonser. Der har vi muligheten til å vise annonser mot de spesifikke kategoriene, for å få mest mulig relevans. Vi kommer også straks med spennende annonsealternativer for VISENO - Forsiden (nytt design og bedre annonsemuligheter) hvor man møter folk som skal gjøre endringer i hjemmet.

Hvis du er interessert kan du sende en PM den dagen du føler at nettsiden er klar til å markedsføres :)

Lykke til!
 

matley

Medlem
Veldig spennende produkter du selger, matley!

Men for at butikken din skal fremstå som seriøs, bør du jobbe endel med språket. Det er mye skrivefeil der, og mange ufullstendige setninger.

Mange av produktene har bare noe få stikkord i omtalen. Dersom du bytter disse ut med mer utfyllende, relevante omtaler, vil du gjøre det mye bedre i søkemotorene.

Noen andre råd:
- Teksten i boksene til høyre bør venstre-justeres.
- Teksten i midtfeltet på forsiden bør venstre-justeres
- Alle menypunkter i menyen til venstre bør starte med stor bokstav.
- Teksten i handlekurven (..er tom!) bør enten byttes ut til korrekt språk (... er tom!) eller kanskje det bare kan stå «Din handlekurv er tom» eller «Handlekurven er tom»?

Tusen takk for at du har troa på produktene og at du kommer med innspill:)
Skal gå igjennom all tekst før jeg virkelig begynner å markesføre siden for å sørge for at alt er riktig.
Hvorvidt om teksten skal venstrestilles eller midtstilles eller høyrestilles er det hvist en del forskjellige meniger om, er vel ikke noen fasit på det.

Ser den med store bokstaver i menypunktene, hadde vist glemt det på det ene punktet.

Tekste i handlekurven får jeg desverre ikke gjort noe med, siden dette er forhånds satt av utvikleren av butikkløsningen.
 

matley

Medlem
Hehe, der måtte jeg dra litt på smilebåndet. Ynge, som du spurte der er han som eier Mystore.no :)

Spennende prosjekt du har! Bare responsen på dette forumet viser jo at det er et stort marked for dette.

Vi skal snart starte å selge (banner)annonser for nettstedet RUBRIKK.NO - Ett søk - Alle annonser. Der har vi muligheten til å vise annonser mot de spesifikke kategoriene, for å få mest mulig relevans. Vi kommer også straks med spennende annonsealternativer for VISENO - Forsiden (nytt design og bedre annonsemuligheter) hvor man møter folk som skal gjøre endringer i hjemmet.

Hvis du er interessert kan du sende en PM den dagen du føler at nettsiden er klar til å markedsføres :)

Lykke til!

Ok, hørtes spennende ut. skal sende deg en PM den dagen jeg er klar for å skyte løs.

hehe så Ynge er hodet bak mystore ja, ikke rart han kan saker å ting da.
Mystore er et virkelig flott produkt for å skryte litt av hva han har lagd.
enhver person klarer å lage en nettbutikk via mystore og jeg har prøvd litt andre produkter men ikke skjønt bæret hehe.
Gleder meg virkelig til å bli helt ferdig med siden, virker som produktene har et stort potensiale for gode salg. Blir spennende å se:) Takker ynge for et knallprodukt og god support.
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
hehe ;) Er forsåvidt smart å få support igjennom Webforumet.. Supportavdeligen vår på Webforumet er åpen hele døgnet, mens Mystore sin har åpnet mellom 9 - 16 ;)

Lykke til!
 

Marita

ordleker
Og teksten bør absolutt gåes igjennom, hvert eneste ord :) Ser f.eks at du har under nye produkter "lange ermer jenter" og "vanelig herre", "vanelig dame", "Velg din Farge", str bør enten endres til str. eller størrelse. I tillegg er du ikke konsekvent med bruk av stor forbokstav under nye produkter, men mikser litt.

Om du har vanskelig for å skrive korrekt språk (er dyslektiker, f.eks - ikke ment som dissing ;) ), anbefaler jeg at du får noen andre til å se igjennom teksten for deg :)
 
U

Uregistrert

Guest
Om du har vanskelig for å skrive korrekt språk (er dyslektiker, f.eks - ikke ment som dissing ;) ), anbefaler jeg at du får noen andre til å se igjennom teksten for deg :)[/QUOTE]

Hehe er ikke dysletiker, alt jeg skriver inn på siden foreløpig er litt som en kladd. Usikker på mange av tekstene og hva jeg skal skrive, så da er jeg ikke så nøye.
Når jeg føler at jeg er i mål med utseende og tekster, skal jeg gå igjennom alt for å rette på gramatikken:)
Har alltid vært litt slurvete når jeg kladder på pcn;) Litt dårlig vane kanskje.

Men som sagt, har en lang vei å gå med siden ennå.:p Men kommet lengre allerede takke være dere og hjelpen dere kommer med.
 
Topp