Beste bredbånd mobilabonnement?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hvilket mobilabonnement som er best er jo forkjellige fra person til person RusselSim. Noen liker og prate mye, noen foretrekker sms/mms, mens noen igjen foretrekker og surfe på internett med mobiltelefonen.

Tidligere nevnt, Telepriser.no gir deg en meget god oversikt over abonnement etter du har spesifisert hva du skal bruke telefonen til.

- Edit: Judda.. Telepriser.no var visst ikke tilgjengelig for øyeblikket. :D

RusselSim

Medlem
Hvilket mobilabonnement som er best er jo forkjellige fra person til person RusselSim. Noen liker og prate mye, noen foretrekker sms/mms, mens noen igjen foretrekker og surfe på internett med mobiltelefonen.

Tidligere nevnt, Telepriser.no gir deg en meget god oversikt over abonnement etter du har spesifisert hva du skal bruke telefonen til.

- Edit: Judda.. Telepriser.no var visst ikke tilgjengelig for øyeblikket. :D

Har sagt det før og sier det igjen, ser etter Internettabonnement og ikke for mobil. For mobil har jeg allerede (Telenor).

Anders

Medlem
Da valgte du litt feil tittel! Men er det mobilt bredbånd du er ute etter vil jeg anbefale netcom kveld og helg (fritid?) hvis du bor sentralt med godt netcom dekning. Svinebillig med 99 kr. Kan dog kun brukes etter kl 17 og i helgene...

Fredrik

Medlem
hvis du lurer på hastigheter og slikt gå inn på get.no

Jeg har get hjemme med abbonementet XL og er super happy. Så å si aldri nedetid og meget stabil hastighet. Har faktisk aldri opplevd mindre hastighet enn lovet. Dette er fordi Get ikke har noen flaskehalser.

Fredrik

Medlem
Borettslaget har en super avtale på pris hos Get og med de vet jeg at jeg til enhver tid får exakt den hastigheten jeg har bestilt.

Er det noen som vet hvorfor ISPer tar mer betaling for høyere hastighet? Da tenker jeg på feks Get eller fiber når sentraler ikke er en flaskehals.

Er det bare fordi de kan?

Christian

Medlem
Keg vil anbefale deg sterkt å lese deg litt opp på bed. øk så du ikke styrer enk. skuta di utfor kanten.

testdriver

Ha det bra..
Du trekker kostnaden av inntekten din. Bruker du 4.000 kr i mnd på annonsering, som igjen gir deg en inntekt på 10.000 kr, da skal du skatte av 6.000 kr. Fradrag gjelder ikke bare annonsering, men all kostnad til inntekts ervervelse - også telefonregninger.

Forøvrig må telefonen kun brukes i jobbforbindelse hvis hele skal føres til fradrag.

Tror bedin.no har noen fine startguider.

Topp