Spørsmålet er: Hva skal vi gjøre med denne informasjonen mener du? Melde oss ut av samfunnet og lage våre egne en-mannsstater alle mann?
Dersom det virkelig stemmer at UCC er blitt "overmannet" av OPPT så er det ikke juridisk hold i _noen_ av verdens korporasjoner (Norge AS, alle bankene, myndigheter...).
Fødselsattesten din viser seg å være et verdipapir for bankene (dette forklares nå mange steder på nettet hvordan dette henger sammen).
Bl.a. denne dansken forklarer bra (på norsk faktisk).
http://www.numerologensverden.no/15269/
Så man kan egentlig kutte ut å betale tilbake på lånet da det er tuftet på svindel.
Men terskelen for å tørre å gå til det skrittet er nok høy i utgangspunktet (for meg også foreløpig), fordi man vet at bankene ikke vil godta at det er sånn. De vil trolig i størst mulig grad late som ingenting og fortsette som før. Det blir spennende å se hva som dukker opp av saker utover Ingunn Sigurdsdatter.
Mange tror hun bare er ei sleip dame som vil vri seg unna skatt og låneavdrag, men det ligger faktisk tankegang og mye research bak. Hun forklarer nøye hvorfor hun gjør det og ut fra det er det god grunn til å få bankene ned på kne. Og hun har ikke kommet på dette sporet alene. Noe av det hun skriver er samarbeid med andre, bl.a. en Midtgård.
Jeg tror at verden vil se bank-skandaler av rang pga dette.
Ha det bare i bakhodet om ikke annet.
Grunnen til at jeg valgte å starte denne tråden på Webforumet er at jeg har lest her sporadisk og lagt merke til at det er folk her som ikke ligger på latsida når det gjelder å lese regelverk innen handel og business. Tenkte derfor at dette må være interessant stoff...
For den som velger å enkelt kalle dette for konspirasjonsteori.....husk at så fort det viser seg at ting holder vann så er det ikke lenger teori...