Knut
Medlem
Det er jo nettopp det jeg gjør om gidder lese det jeg skrev. Ok. Trinn for trinn her nå.
Så kom vi til en ny linje der jeg skrev følgende:
Når det gjelder på hvilken måte han tjener penge på adult så vet jeg om noen andre sider han har, og jeg har ingen grunn til å si at han bruker bilder eller filmer som han ikke har lov til å bruke. Derfor kan jeg heller ikke skrive noe om akkurat det. Jeg har rett og slett ingen grunn til å tro verken det ene eller det andre. Men jeg synes det er helt ok at han lever av adult intill det evnt. kommer fram at han gjør noe han ikke burde gjort. Rykter og misstanker synes jeg vi burde la være å ta for god fisk her uansett om det gjelder adult eller mainstream
Med dette mente jeg at jeg synes det er helt ok at han tjener penger på adult. Han tjener forøvrig STORe penger på adult også.Om han vil være anonym så la han være det. Han gjør gode kroner på adult og det må han få lov til synes jeg.
Så kom vi til en ny linje der jeg skrev følgende:
Med dette mente jeg at det forumet alle artikler i media gjelder kan vi ha forskjellige meninger om. Jeg kan godt si at min mening om det forumet er at det burde brenne i helvete og bli fjernet for altid. Grunnen til min mening vil jeg ikke ta her. MEN, det er andre meninger om det også og derfor, "forskjellige meninger".Hva det forumet angår så kan vi vel ha litt forskjellige meninger, men uansett er det hans valg hva han enn gjør.
Når det i hvert nytt nummer av S&H står frem en kjendig og klager på forumet fordi deres bilder er benyttet, eller det i VG er en artikkel om at bilder blir brukt der uten lov, JA, da synes jeg det er veldig merkelig at ingen anmelder forholdet for å få slutt på missbruket de er offer for.Det merkelige er at maaaaaaange har noe å klage på når det gjelder bilder som blir lagt ut der, men det er ingen som til nå har anmeldt han for noe som helst.
Når det gjelder på hvilken måte han tjener penge på adult så vet jeg om noen andre sider han har, og jeg har ingen grunn til å si at han bruker bilder eller filmer som han ikke har lov til å bruke. Derfor kan jeg heller ikke skrive noe om akkurat det. Jeg har rett og slett ingen grunn til å tro verken det ene eller det andre. Men jeg synes det er helt ok at han lever av adult intill det evnt. kommer fram at han gjør noe han ikke burde gjort. Rykter og misstanker synes jeg vi burde la være å ta for god fisk her uansett om det gjelder adult eller mainstream
Sist redigert: